وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش روز صنعت تبریز شرکت می‌کند
حضور اعضای اتحادیه صنعت چاپ آذربایجان شرقی در بزرگداشت روز صنعت


همایش بزرگداشت روز صنعت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در تبریز برگزار خواهد شد و اعضای اتحادیه صنعت چاپ این استان در این مراسم حاضر می‌شوند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از ایرنا، شرکت در همایش روز صنعت و معدن و تجلیل از فعالان این حوزه از برنامه‌های امروز نعمت‌زاده در تبریز خواهد بود .به همین منظور اعضای اتحادیه صنعت چاپ استان آذربایجان شرقی در این مراسم حاضر می‌شوند. در این سفر تعدادی از معاونان وزیر، وی را همراهی می‌کنند.

اعضای صنعت چاپ نیز در زمان سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت، با رییس اداره کل صنایع استان دیدار خواهند کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: در این نشست برنامه های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور، ماموریت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اهمیت جایگاه صادرات غیرنفتی همچنین ماموریت های جدید حوزه معاونت امور اقتصادی و بازرگانی همچنین شیوه های نوین بازرسی، بررسی می شود.

حسین نجاتی، افتتاح و بازدید از چند طرح صنعتی و تجاری و بررسی مسائل و مشکلات برخی از صاحبان صنایع استان را از دیگر برنامه های وزیر صنعت معدن و تجارت در تبریز برشمرد.

وی گفت: خط توسعه شرکت آناتا با ظرفیت اسمی 54 هزار تن و سرمایه گذاری 332 میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای 345 نفر با حضور محمدرضا نعمت زاده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی چالیش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: با اتمام مراحل ساخت این شهرک 48 قطعه ای، برای 3 هزار نفر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شامل انواع کولرهای گازی، انواع یخچال و فریزر مطابق با استانداردها و فرم جهانی، انواع کولر آبی، انواع بخاری و انواع لباسشویی تمام اتوماتیک، شغل ایجاد می شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به آغاز اجرای طرح کشوری ژئوفیزیک هوایی در تبریز گفت: آغاز این طرح به صورت رسمی با حضور وزیر صنعت خواهد بود.

 

منتشر شده توسط ایرنا در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: