راه‌انداری دو رشته تبلیغات و امور فرهنگی در دانشکده چاپ و نشر


ارونقی، مدیر روابط عمومی دانشکده چاپ و نشر گفت: این دانشکده دو رشته تبلیغات و امور فرهنگی را به رشته‌های خود اضافه و زمان ثبت‌نام دانشکده را نیز مشخص کرده است.

به گزارش اخبار چاپ، وحید ارونقی، مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران (دانشکده چاپ و نشر) از تشکیل دو رشته جدید در مقطع کاردانی این دانشکده خبر داد و گفت: این دانشکده از نیمه نخست سال تحصیلی (مهر ماه) در مقطع کاردانی دو رشته جدید کاردانی تبلیغات و کاردانی امور فرهنگی را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: تبلیغات و امور فرهنگی با چاپ و نشر گره خورده‌اند، به همین منظور برای پوشش رشته‌های مرتبط با چاپ و نشر و حمایت از مراکز چاپ واحدهای مرتبط با آن تدوین شده‌اند تا علاقه‌مندان و متخصصان رشته‌ها بتوانند نیازهای موازی با فعالیت‌های این حوزه را پوشش دهند.

به گفته ارونقی، زمان ثبت‌نام و پذیرش دانشجویان رشته‌های کاردانی و کارشناسی چاپ و نشر نیز مشخص شده است و علاقه‌مندان در مقطع کاردانی می‌توانند از 7 تا 14 امرداد ماه نسبت به تهیه دفترچه و ثبت‌نام اقدام کنند. دفترچه دوره کارشناسی رشته‌های این دانشگاه نیز از 10 تا 17 امرداد ماه روی سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشکده چاپ و نشر با اشاره به مزایایی که این دانشگاه برای شاغلان در این حوزه در نظر گرفته است، اظهار کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های این دانشکده می‌توانند بدون کنکور و تنها با شرط معدل بالای 12 از طریق سایت سنجش ثبت‌نام کنند. همچنین شاغلان صنعت چاپ با ارائه معرفی‌نامه می‌توانند از تخفیف 50 درصدی و دیگر مزایای در نظر گرفته این دانشکده استفاده کنند.

مرکز آموزشی علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران (دانشکده چاپ و نشر) در دو مقطع کاردانی با 5 رشته و کارشناسی با دو رشته و 6 گرایش دانشجو می‌پذیرد. در مقطع کاردانی، رشته‌های طراحی چاپ،‌ چاپ و نشر، گرافیک، تبلیغات و امور فرهنگی برای علاقه‌مندان ایجاد شده است. دوره کارشناسی این دانشگاه نیز در دو رشته چاپ و نشر و گرافیک است که چاپ و نشر با گرایش‌های طراحی و آماده‌سازی چاپ، مدیریت امور چاپ و مدیریت امور نشر در نظر گرفته شده‌اند. رشته گرافیک نیز در گرایش‌های چاپ و بسته‌بندی، پوستر و نشانه و تصویرسازی آماده پذیرش علاقه‌مندان به این حوزه‌هاست.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۴ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: