بخش مسابقات جشنواره چاپ تغییری ندارد


روال مسابقات آثار و پژوهش های چاپی برتر مثل قبل است، تغییرات بسیار ناچیز است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از چاپ و نشر، محمدحسین رحیمی یگانه رییس بخش مسابقات آثار و پژوهش های چاپی برتر در خصوص فراخوان مسابقات آثار چاپی با بیان این مطلب عنوان کرد: فراخوان مسابقات احتمالا در هفته آینده اعلام خواهد شد و منتظر تصمیم نهایی وزارت ارشاد در این خصوص هستیم.

وی افزود: تغییرات در مسابقات آثار چاپی امسال بسیار ناچیز است و تقریبا می شود گفت حدود 90 درصد تغییری نداشته ایم. فقط بعضی از رشته ها مانند لیبل های امنیتی به مسابقات اضافه شده است. سال گذشته بخش لیبل های امنیتی زیرگروه اوراق امنیتی بود ولی امسال به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در کل امسال تغییرات بسیار جزئی است و همان ساختار سال گذشته را دارد.
رحیمی یگانه تاکید کرد: این مسابقات به صورت کشوری برگزار می شود و روال آن مثل قبل است، چون این مسابقات به صورت کشوری است طبعا سخت تر می باشد، ولی در سطح شهرستان ها نیز به صورت مستقل مسابقه آثار چاپی برگزار می شود تا بتوانند سطح کیفی محصولاتشان را ارتقاء دهند.
شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به سایت printawards.ir  که سایت رسمی مسابقات و زیر نظر وزارتخانه می باشند، مراجعه کنند. همچنین امسال نیز فضا برای حامیان مسابقات وجود دارد و پذیرای کسانی که تمایل به حمایت مالی و معنوی از جشنواره را دارند، هستیم.

 

منتشر شده توسط چاپ و نشر در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۳ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: