محمد حیدری:
یکسان‌سازی قیمت در چاپ دیجیتال لازم است


محمد حیدری، مدیرعامل شرکت تولیدکننده نرم‌افزار چاپیار گفت: برای بهتر شدن وضعیت چاپ دیجیتال، لازم است تا یکسان‌سازی قیمت صورت بگیرد.

به گزارش اخبار چاپ، حیدری با اشاره به وضعیت خوب نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی اظهار کرد: چاپ دیجیتال نسبت به چاپ سنتی نمود بیشتری دارد، اما برای رسیدن به جایگاهی قابل قبول، مسیری طولانی در پیش رو دارد. برای بهبود وضعیت این بخش از صنعت چاپ نیاز است تا همسان‌سازی هزینه‌ها صورت بگیرد.

این فعال چاپ دیجیتال افزود: همسان‌سازی قیمت‌ها باعث می‌شود تا کیفیت کارها نیز بهتر شود، چرا که مشتری هنگامی که هزینه یکسانی را پرداخت می‌کند، به دنبال کیفیت بهتر نیز خواهد بود و آنهایی که کارشان با درجه کیفیت کمتری است، یا مجبور به بهبود کیفیت می‌شوند یا از دور رقابت خارج خواهند شد.

به گفته حیدری، از نظر برگزاری، نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی نسبت به نمایشگاه‌هایی چون چاپ و بسته‌بندی به لحاظ برخورد مسئولان در درجه بالاتری قرار می‌گیرد، اگرچه به لحاظ امکانات هنوز مشکلاتی دارد. با این حال روی خوش برگزارکنندگان و احترام به غرفه‌داران برخی کمبودها را جبران می‌کند.

مدیرعامل شرکت تولیدکننده نرم‌افزار چاپیار با بیان این‌که در جریان اطلاع‌رسانی و تبلیغات نمایشگاه نبودم، گفت: بازخورد بسیار خوبی از نمایشگاه چاپ دیجیتال داشتیم که امیدوارم در سال‌های بعدی برگزاری نیز با برطرف کردن کمبودها، هر چه قوی‌تر و بهتر برگزار شود.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: