چهارشنبه آخرین مهلت مودیان برای ارائه اظهارنامه مالیاتی است


مودیان مالیاتی از اول خرداد ماه تا ۳۱ تیرماه سال جاری مهلت داشته تا اظهارنامه‌های مربوط به سال گذشته را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی ارائه دهند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری فارس، فردا چهارشنبه 31 تیرماه سال جاری آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی مودیان و اصناف است.

بر این اساس مودیان حقیقی و حقوقی به همراه شرکت‌ها از اول خرداد ماه سال جاری تا پایان تیرماه فرصت داشته تا به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت اظهارنامه‌های مالیاتی اقدام کنند.

حسین وکیلی معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد:‌ تمامی اشخاص حقوقی و همچنین اشخاص حقیقی موضوع بند(الف) و (ب) ماده 95 قانون مالیاتهای مستقیم، برای ارسال صورت معاملات دوره اول (بهار) 1394 ، تا 31 تیرماه سال جاری فرصت دارند.

بنابر این گزارش، در اجرای دستورالعمل ماده 169 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم، تمامی اشخاص مشمول می باید صورت معاملات دوره بهار سال 1394 را بصورت الکترونیکی از طریق سامانه WWW.TAX.GOV.IR یا با لوح فشرده (CD) تا پایان تیرماه ارسال کنند.

پیش از این نیز رئیس سازمان مالیاتی گفته بود معمولا اغلب مودیان در هفته آخر تیرماه اظهارنامه‌های مالیاتی مربوط به سال 93 را ارائه می‌کنند.

براین اساس در بودجه سال جاری بالغ بر 74 هزار میلیارد تومان از محل مالیات‌ها، برای کشور درآمد پیش بینی شده است.

همچنین به گزارش اصناف ایران که به نقل از سازمان امور مالیاتی منتشر شده است، این سازمان اعلام کرد: ادارات مالیاتی از روز دوشنبه ۲۹ تا چهارشنبه ۳۱ تیرماه تا ساعت ۲۱ آماده ارائه خدمات به مؤدیان مالیاتی هستند.

برهمین اساس، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: ادارات امور مالیاتی سراسر کشور به منظور تکریم ارباب رجوع، از  ۲۸ تیرماه تا ساعت ۱۸ آماده پاسخگویی، راهنمایی و ارائه خدمات به مودیان محترم مالیاتی هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه ۳۱ تیر ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تعیین شده و این مدت قابل تمدید نیست، ادارات مالیاتی از روز دوشنبه ۲۹ تا چهارشنبه ۳۱ تیرماه تا ساعت ۲۱ آماده ارائه خدمات به مودیان محترم مالیاتی هستند.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ سي تيرکلیدها : مالیات سازمان امور مالیاتی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: