وزیر ارشاد وعده داد:
حمایت از صنایع چوب و کاغذ مازندران با خرید کاغذ روزنامه


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به مازندران به مسوولان شرکت صنایع چوب و کاغذ این استان وعده داد که با خرید کاغذ روزنامه، از آن ها حمایت می کند.

به گزارش اخبار چاپ، سید محمد حسینی در حاشیه سفر خود به خبرنگار مهر گفته است: صنایع چوب و کاغذ از صنایع کم‌نظیر منطقه است، بنابراین باید تقویت شود تا کشور به واردات متکی نشود.
وی تصریح کرد: نوسانات بازار جهانی بر اقتصاد و تولیدات داخلی تاثیر گذاشته است و چون تغییرات انجام می‌شود نمی‌توان به مقطعی خاص بسنده کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این مهم که مسئولان کشور تلاش دارند تا در بحران جهانی از تولیدات داخلی حمایت شود، بیان داشت: اگر به تولیدات داخل کشور توجه نشود اشتغال و آینده کشور متزلزل می‌شود.
وی اظهار داشت: مسئولان استانی اطلاعاتی در مورد تولیدات شرکت صنایع چوب و کاغذ و مشکلات فراروی این کارخانه داده بودند و با بازدیدی که هم‌اکنون از این صنعت استراتژیکی در خاورمیانه به عمل آمد، شخصا پیگیر بوده و قطعا به حمایت روی می‌آوریم.
حسینی خاطرنشان کرد: پیشنهادات هیئت مدیره این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد و با خرید بخشی از تولیدات این شرکت برای تامین نشریات و مجلات،تلاش می کنیم خط تولید این کارخانه عوض نشود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۶ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ ششم مهرکلیدها : حسینی وزیر مازندران


محسنی بند پی

کاش آقای وزیر عنایتی هم به وضعیت چاپ در مملکت داشته باشند.ایشان می دانند هنوز که هنوز است چاپخانه ها از مالیات معاف نشده اند؟
dubai escorts

حالا من خوشحالم که متوجه شدم printnews.ir ، دقیقا به اطلاعات مناسب که می خواستم!





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: