با بخشنامه رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی
چاپخانه پلمب‌شده رفع پلمب شد


چاپخانه‌ای که به بهانه تداخل صنفی از سوی اداره اماکن پلمب شده بود، به دستور رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی رفع پلمب شد.

به گزارش اخبار چاپ، یکی از چاپخانه‌هایی که به بهانه تداخل صنفی از سوی اداره کل نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ پلمب شده بود، با دستور و بخشنامه رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی رفع پلمب شد.

این اقدام در پی پیگیری‌های اتحادیه صنف چاپخانه‌داران و بعضی از اعضای صنف صورت گرفت.

پیش از این اتحادیه لیتوگرافان، با تمسک به ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی و با عنوان تداخل صنفی درخواست پلمب چندین واحد چاپی را به اداره اماکن ارائه کرده بود که با اقدام پیشگیرانه اتحادیه صنف چاپخانه‌داران این مساله حل شد.

روسای دو اتحادیه نیز طی جلسه‌ای تعهد کرده‌اند برای حل شدن سریع این مساله از راه قانونی، تا چهار ماه آینده نسبت به چنین مسائلی اقدام نکنند.

صراحت بخشنامه صادر شده از سوی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی بدون قید زمان و هیچ‌گونه پیش‌شرطی خواستار عدم دخالت ادارات اماکن در مساله تداخل صنفی چاپخانه‌داران، لیتوگرافان و صحافان شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير


مصطفي رمضاني

سلام ياران سئوال من اين است كه چرا به سراغ چاپخانه هاي دولتي نميروند و برعكس نظام كار چاپخانه اي كه فقط براي مصرف داخلي خود تجهيز شده است را برهم ميزنند ؟ آيا جز اين است كه با پلمپ هر كارگاهي يك قدم به وابستگي به آمريكا و غرب نزديك تر ميشويم ؟





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: