داود مدنی:
هیچ‌گونه تعهدی به اتحادیه لیتوگرافان نداده‌ایم


داود مدنی، مدیر چاپخانه نقش سبز گفت: تاکنون نه چاپخانه ما و نه دیگر چاپخانه‌هایی که با مشکل تداخل صنفی با اتحادیه لیتوگراف روبه‌رو بودند، هیچ گونه تعهدی، به اتحادیه لیتوگرافان نداده‌ایم.

به گزارش اخبار چاپ، داوود مدنی، مدیر چاپخانه نقش سبز با اشاره به اخبار کذبی که به نام وی و چند نفر دیگر منتشر شده، اظهار کرد: در روزهای اخیر که برخی از چاپخانه‌داران به بهانه تداخل صنفی با اتحادیه لیتوگرافان، اخطاریه پلمب دریافت کرده‌اند، متاسفانه بعضی افراد در فضای مجازی و شبکه‌های موبایلی حرف‌هایی از جانب این چاپخانه‌داران زده‌اند که درست نیست.

مدیر چاپخانه نقش سبز افزود: نخستین روزی که اخطاریه پلمب به من ابلاغ شد به اتحادیه صنف لیتوگرافان مراجعه کردم و از من خواسته شد تا تعهد محضری بدهم که در طول یک تا سه ماه آینده دستگاه پلیت‌ستر را جمع‌آوری کنم. این موضوع از جانب چاپخانه‌داران پذیرفتنی نیست، بنابراین با مشورت دیگر همکارانی که چنین مساله‌ای داشتند، تصمیم گرفتیم موضوع را از راه‌های قانونی پیگیری کرده و هیچ تعهدی به اتحادیه لیتوگراف نسپاریم.

به گفته مدنی، من و دیگر چاپخانه‌دارانی که به اتحادیه لیتوگرافان مراجعه کرده بودیم، به هیچ عنوان تعهدی نداده و امضا نکرده‌ایم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: