فرزانه‌پور:
هیات مدیره جدید پیگیر مطالبات آموزشی صنف است


پوپک فرزانه‌پور، مدرس دانشگاه گفت: هیات مدیره جدید اتحادیه به دنبال مسائل آموزشی است تا تحولات علمی این حوزه به صورت مستمر بهبود یابد.

به گزارش اخبار چاپ، پوپک فرزانه‌پور با قدردانی از تلاش‌های هیات مدیره پیشین اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران اظهار کرد: هیات مدیره همواره در مساله آموزش و تعامل بین صنعت چاپ و دانشگاه یاری‌گر مدرسان این حوزه بودند. امیدوارم هیات مدیره جدید رسالتی را که بر عهده گرفته، بتوانند به بهترین شیوه ممکن به سرانجام برساند.

این مدرس چاپ درباره نگاه اتحادیه به مساله آموزش گفت: به نظرم جابه‌جایی در هیات مدیره، تغییری در سیاست و خط مشی آموزش اتحادیه به وجود نمی‌آورد. تمام افرادی که کاندیدا و منتخب شده‌اند، دلسوز و علاقه‌مند به این مجموعه هستند و مسلما هدف یکایک این افراد خدمت به صنف، ایجاد پیشرفت و تحول در صنف است و شکی نیست که یکی از دغدغه‌های آنها مانند اعضای گذشته، علاوه بر رسیدگی به امور صنفی توجه به امر آموزش است، البته اطلاع دارم این مهم نیز در جلسه انتخاباتی نیز مطرح شده است.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم موضوع آموزش در اتحادیه مربوط به فرد یا افراد نیست بلکه موضوع، دیدگاه و سیاست صنف است که در چند سال اخیر اتحادیه چاپخانه‌داران نشان داده که توجه خاصی به افزایش سطح آگاهی افراد و به روز شدن اطلاعات داشته است.

فرزانه‌پور در ادامه گفت: با اطمینان به عملکرد اعضای جدید، امیدوارم مانند گذشته پیوند و تعامل بین صنعت چاپ و دانشگاه را همچنان مستحکم نگه دارند تا تحولات علمی آموزشی متناسب با نیازهای صنفی به طور مستمر بهبود پیدا کند.

این مدرس چاپ با ارائه پیشنهادی بیان کرد: برای افزایش سطح کیفی آموزش در اتحادیه باید به مولفه‌هایی مثل مدیریت آموزش، ارتقای کیفی مدرسان و به روز بودن آنها، توسعه و بالا بردن سطح سیستم اداری و پشتیبانی‌های خدماتی توجه کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: