قول مدیران سازمان امور مالیاتی برای صدور مفاصا حساب سال ۹۲ اصناف تا پایان تیر


رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در حالی که برخی اتحادیه‌های بزرگ نگران نحوه اجرای توفق مالیاتی هستند، سازمان امور مالیاتی قول داده مفاصا حساب مالیاتی ۹۲ اصناف را تا پایان تیر صادر کند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری فارس، علی فاضلی در پاسخ به اینکه علی‌رغم تفاهم اصناف با سازمان امور مالیاتی برخی اتحادیه‌های زیرمجموعه شما نسبت به این تفاهم و درصد افزایش مالیات انتقادهایی دارند، گفت: توافقی که ما کردیم موردی است و ۳۰ استان کشور این توافق را قبول دارند.

وی تصریح کرد: بخشی از اتحادیه‌های بزرگ به‌ویژه در تهران نگران نحوه اجرای این توافق هستند.

رئیس اتاق اصناف ایران در جلسه‌ای که روز گذشته با استاندار تهران و مسئولان سازمان امور مالیاتی برگزار شده، اشاره کرد و گفت: در این جلسه نحوه اجرا را به بحث و تبادل نظر گذاشتیم، تا بهترین راه حل را پیدا کنیم.

فاضلی به این نکته اشاره کرد که اکنون گیر اساسی ما این است که مفاصا حساب سال ۹۲ هنوز برای برخی اصناف که تعدادشان هم کم نیست، صادر نشده و به همین جهت بر توافق خدشه وارد می‌کند.

 وی اظهار امیدواری کرد: مفاصا حساب‌های سال ۹۲ هر چه زودتر از سوی سازمان امور مالیاتی صادر شود؛ چرا که به معضلی تبدیل خواهد شد و به جای توافق باید آن موقع فکر دیگری بکنیم.

فاضلی خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان امور مالیاتی دیروز قول دادند تا اواخر تیرماه مفاصا حساب مالیاتی ۱۳۹۲را اعلام کنند.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هفتم تيرکلیدها : علی فاضلی مالیات اتاق اصناف تهران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: