محمود ذوالفقاری:
فعالیت‌های مناسبی در حوزه تداخل صنفی انجام شده است


محمود ذوالفقاری، پیشکسوت حوزه چاپ گفت: هیات مدیره جدید با کمک و نظرخواهی از اعضا درباره مساله تداخل صنفی فعالیت می‌کند چرا که تداخل صنفی مهمترین مساله‌ای است که باید در آغاز حل کند.

به گزارش اخبار چاپ، محمود ذوالفقاری با اشاره به انتخاب هیات مدیره اتحادیه صنف چاپخانه‌داران اظهار کرد: این افراد بهترین گزینه‌های ممکن هستند. به نظرم نباید هیات مدیره اتحادیه یک دست می‌شد و این اتفاق خوب است که افرادی از هر دو گروه هستند و رییس جدید اتحادیه، فردی کاملا بی‌غرض است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در این صنف وجود داد، گفت: مسائل زیادی از گذشته بوده، اتحادیه در یک سال گذشته بیشتر درگیر انتخابات بود اما اخیرا از اعضا کمک و نظر خواسته شده که بسیار ارزشمند است. در حوزه مسائل قابل پیگیری مانند تداخل صنفی نیز فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود.

ذوالفقاری با بیان دیگر مسائل اتحادیه افزود: تقویت شرکت تعاونی اتحادیه از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود. بازگرداندن اقتدار به صنف و کنار گذاشتن اختلافات به طور کامل به این امر کمک می‌کند. در واقع به جای نقدهای تخریب‌کننده لازم است انتقاد سازنده صورت بگیرد.

این پیشکسوت چاپ بیان کرد: مبحث آموزش اولویت ثانویه اتحادیه است اما در آغاز باید مساله تداخل حل شود. اقتدار و جلوگیری از تضعیف اتحادیه، مساله اقتصادی اتحادیه و نمایشگاه‌ها مهمترین اولویت‌های پیش روی هیات مدیره جدید هستند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هفتم تيرکلیدها : محمود ذوالفقری تداخل صنفی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: