محسن یگانه در گفت و گو با اخبار چاپ خبر داد:
تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقات جشنواره چاپ// نمی توانیم نام داوران را اعلام کنیم


مهلت ارسال آثار چاپی به بخش مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ تا 15 مهم ماه تمدید شد.محسن یگانه دبیر بخش مسابقات تخصصی این جشنوراه با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: به دلیل اینکه حیطه های ارسال آثار چاپی در نهمین جشنواره آثار چاپی گسترش یافته است و به سراغ تولیدکنندگان آثار چاپی هم رفته ایم، مهلت ارسال آثار را افزایش دادیم.

وی همچنین از ادامه تعیین معیارهای داوری در بخش مسابقات تخصصی خبر داد و گفت: سال گذشته برای نخستین بار به تعیین معیارهای داوری دست زده بودیم. امسال ضمن تجدید نظر در این معیارها، برای داوری محصولات جدید نیز به تعیین معیار خواهیم پرداخت. در تعیین این معیارها از نظرات حدود 70 کارشناس و صاحبنظر حوزه صنعت چاپ و صنایع وابسته استفاده خواهد شد.
وی افزود: این مرحله از هشتم تا پانزدهم مهر  ماه انجام می شود و پس از آن از نوزدهم مهر ماه کار داوری آثار را آغاز خواهیم کرد.
یگانه از اعلام اسامی داوران بخش مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ خودداری کرد و گفت: به خاطر پرهیز از برخی مسائل حاشیه ای که ممکن است در کار داوری پیش بیاید، تا پیش از اتمام جلسات تعیین معیارهای داوری اسامی داوران را اعلام نمی کنیم.
یگانه افزود: مراسم اهدای جوایز بخش مسابقات تخصصی هفدهم آبان ماه در تهران برگزار می شود. این روز به دلیل تقارن با هجدهم آبان ماه  و روز ملی کیفیت انتخاب شده است و با شعار بخش مسابقات تخصصی یعنی «به سوی کیفیت» همخوانی دارد.
گفتنی است، پیش از این مهلت ارسال آثار چاپی به دبیرخانه بخش مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ 31 شهریور ماه 88 اعلام شده بود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۴ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهارم مهرکلیدها : یگانه مسابقات جشنواره محسن یگانه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: