كاهش هزینه ها به كمك دستگاه سیلندر «هایدلبرگ»


شركت سناتور، متخصص در امور پرداخت پس از چاپ اعلام كرد پس از سرمایه‌گذاری بر روی دستگاه Cylinder محصول هایدلبرگ اكنون می‌تواند حتی از پس "پرچالش‌ترین" كارها هم برآید.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، این شركت كه در لیسستر انگلستان واقع است و خواهرخوانده تجاری شركت آلفا مدیا سولوشنز در شهر لیدز است گفت دستگاه Cylinder را به خاطر تنوع كاری‌اش انتخاب كرده است .
این دستگاه علاوه بر این‌كه سناتور را قادر می‌سازد میزان تولید خود را افزایش دهد، می‌تواند برای برش قالب، تا زدن، برجسته سازی و پرفراژ كردن نیز به كار رود.
ایان وایت فیلد، مدیر عامل سناتور و آلفا می‌گوید: "سناتور اكنون حدود چهل سال است كه در عرصه تجارت فعال است و این خود برای یك شركت خدمات پس از چاپ دستاورد بزرگی است. سرمایه‌گذاری‌هایی نظیر دستگاه سیلندر هایدلبرگ نه تنها بدان معنی است كه شركت در حال به روز رسانی فعالیت‌های خود به عنوان یك شركت خلاق در حوزه خدمات پس از چاپ با خدمات تكمیلی برای مشتریان است بلكه قصد دارد هزینه‌های برون سازمانی را كاهش و توانایی تولید را افزایش دهد."
این شركت كه در حال حاضر قصد دارد علاوه بر 125 كارمند خود 35 نفر دیگر را نیز استخدام كند، سودی برابر 1.5 میلیون پوند را به خود اختصاص می‌دهد. سود مشترك دو شركت آلفا و سناتور با هم حدود 7 میلیون یورو است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۳ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سوم مهرکلیدها : Cylinder هایدلبرگ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: