کارگروه پیگیری رفع مساله تداخل صنفی تشکیل شد


کارگروه چاپخانه‌داران به منظور پیگیری و حل مساله تداخل صنفی تشکیل شد.

جلسه هم‌اندیشی چاپخانه‌داران دارای ابزار پیش از چاپ برای حل مساله تداخل صنفی میان صنف‌های چاپخانه‌داران، لیتوگرافان و صحافان، امروز (چهارشنبه) 26 خردادماه در محل اتحادیه صنف چاپخانه‌داران برگزار شد.

در این نشست که با حضور بیش از 20 نفر از چاپخانه‌داران تهران و دو نفر از اعضای هیات رییسه برپا شده بود، به بررسی مساله تداخل صنفی و ر اهکارهای پیگیری و حل  این مساله پرداخته شد.

بهمن پورمند در این نشست از سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمودرضا برازش، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی، برزین ضرغامی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حمید غفاری، وحید محمدی و علی کمالی دو چاپخانه‌داری که چاپخانه‌های آنها پلمپ شده بود و مسعود فرشی‌فرید به دلیل فعالیت‌هایی که برای حل مساله تداخل صنفی انجام داده بودند، قدردانی کرد.

در پایان این نشست نیز کارگروه هفت نفره‌ای برای رفع تداخل صنفی اتحادیه چاپخانه‌داران تشکیل شد که شامل وحید محمدی، مدیر چاپ ایماژ، علی کمالی، مدیر چاپ کمالی، مسعود فرشی‌فرید، مدیر چاپ وحدت، محمود ذوالفقاری، مدیر چاپخانه خجسته، احمد فروزیده، مدیر چاپخانه 128، مجیدرضا اسماعیل‌زاده، مدیر چاپخانه کیان‌چاپ و محمود ابراهیمی، مدیر چاپخانه واژه‌پرداز اندیشه است و قرار است مطالبات چاپخانه‌داران را در این حوزه پیگیری کنند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و هفتم خردادکلیدها : تداخل صنفی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران


علی .ن

به نظرم این کارو باید 6 ماه پیش میکردن . هیات مدیره ای که قدرت حل کردن این موضوع رو نداره باید از اعضا کمک بگیره تا اونا خودشون بیان حلش کنن موضوع رو .





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: