اپسون، نیپسون و آتلانتیك زایسر حضوری پر رنگ دارند
لیبل اکسپو از امروز در بروکسل// رونمایی از دستگاههای جدید


اخبار چاپ: نمایشگاه لیبل اکسپو امروز در حالی در بروکسل افتتاح می شود که شرکت های بسیاری از جمله اپسون، نیپسون و آتلانتیك زایسر قرار است تجهیزات جدیدی در حوزه چاپ بسته‌بندی در آن رونمایی كنند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، اپسون از این فرصت برای رونمایی دستگاه 24 اینچی خود موسوم به Stylus Pro WT7900 استفاده خواهد كرد كه در آن برای نخستین بار در جهان جوهر سفید پایه آب را كه برای تثبیت چاپ بسته بندی و تولید نمونه مناسب است، ارائه کرده است.
این دستگاه سیستم مدیریت و کنترل رنگ پیچیده و ظرفیت بازتولید نامحدودی دارد و قادر به چاپ دقیق بر روی فیلم انعطاف پذیر، کاغذ و مواد فلزی است.
در همین حال نیپسون قابلیت های دستگاه چاپ جدید سیاه وسفید خود موسوم به DigiFlex را به نمایش خواهد گذاشت که قادر است بر روی مواد اولیه حساس به حرارت نظیر لیبل های خودچسب، پلاستیک، پلی استر و فویل نیز عملیات چاپ را انجام دهد.
این دستگاه قسمتی از یک سیستم یکپارچه چاپ لیبل را که توسط PrintServer نیپسون کنترل می شود، تشکیل می دهد و به همراه سیستم صاف کننده و ضد چروک Kern و دستگاه برش Spedo کار می کند.
آتلانتیک زایسر نیز امروز در بروکسل از سری چاپگرهای دلتا 105 خود پرده برداری می کند که برای چاپ های تجاری و امنیتی و همچنین چاپ بسته بندی مناسب است.
این دستگاه در دو مدل جوهر پایه آب برای چاپ بر روی سطوح جاذب و دو مدل جوهر UV برای چاپ بر روی سطوح لاکی لمینیت و دیگر مواد شفاف که برای مواد غذایی و دیگر مواد مصرفی کاربرد دارد، تولید شده است.
نمایشگاه لیبل اکسپو امروز افتتاح می شود و تا شنبه ادامه دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱ مهر


رحمت الله محبی

لطفا اسم شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه را بنویسید.با تشکر





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: