اعتماد مظاهری رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران شد


انتخابات هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران به کار خود پایان داد. بر اساس شمارش آراء احمدرضا اعتماد مظاهری با ۲۲۹ رأی به عنوان رئیس اتحادیه شناخته شد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری تسنیم‌، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران دقایقی پیش با ریخته شدن 407 رأی به صندوق پایان رسید. بر اساس آرای شمرده شده احمدرضا اعتماد مظاهری با 229 رأی به عنوان رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران انتخاب شد .

هم‌چنین بهمن پورمند با 227 رأی به عنوان نائب رئیس انتخاب شد،‌ ایرج استاد علی‌نقی با 223 رأی نائب رئیس دوم و بابک عابدینی با 195 رأ‌ی به عنوان خزانه‌دار  شناخته شدند. یونش جعفری و حمید غفاری نیز هر کدام 185 رأی کسب کردند که از این میان یونس جعفری به قید قرعه به هیئت مدیره راه یافت و به عنوان دبیر اتحادیه فعالیت خواهد کرد .

علاوه بر آن محمد‌علی اقبال نیز با 192 رأی به عنوان بازرس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران انتخاب شد.هم‌چنین منوچهر یارعلی با 128 رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد .

در این انتخابات از مجموع 758 عضو رسمی اتحادیه چاپحانه داران تهران، 409 نفر شرکت کردند که از این میان 2 رای به صندوق ریخته نشد .

منتشر شده توسط تسنیم در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و سوم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: