برگزاری انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران


انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران برای تعیین هیئت مدیره جدید برگزار شد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری برنا، رای‌گیری در انتخابات اتحادیهصنف چاپخانه‌داران تهران برای تعیین هیات مدیره این اتحادیه از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ خرداد با حضور هیئت‌های اجرایی و نظارت، در محل ساختماناین اتحادیه در تهران آغاز شد.

رای‌گیری از اعضای اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهرانهم‌اکنون با حضور نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اتاق اصنافتهران و اداره اماکن نیروی انتظامی در حال انجام است.

در این انتخابات برای انتخاب هیات مدیره جدید این اتحادیه،۱۲ نفر نامزد شده‌اند. اسامی آنها به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است: احمدرضااعتماد‌مظاهری، ایرج استادعلینقی، محمد بیطرفان، بهمن پورمند، مصطفی تینای‌تهرانی،میریونس جعفری‌اصل، داریوش دهقانپور، رضا عقیلی، بابک عابدین، حمید غفاری، بیژن گلستانیانو میرمجتبی هاشمی‌کرمانی.

همچنین در انتخابات برای تعیین بازرسین، با انصرافیک نفر (عباس طایفه‌علی‌وردی)، رای‌گیری با رقابت چهار کاندیدای باقی‌مانده محمدعلیاقبال، منوچهر یارعلی، سیدمحسن آقامیرمحمدعلی مجتهد و سید جهانگیر طیبی، در حال انجاماست.

اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران ۷۵۸ عضو رسمی و دارای جواز رسمی کسب دارد که در صورت مشارکت یک سوم آنها دراین رای‌گیری، انتخابات به حد نصاب خواهد رسید. در غیر این صورت انتخابات حداکثر تادو ماه دیگر تجدید خواهد شد.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در ترکیب هیئت مدیرهفعلی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در مهرماه سال گذشته که منجر به کنار گذاشتن علینیکوسخن از ریاست این اتحادیه و جایگزینی بهمن پورمند با وی و همچنین خلع نایب رئیساتحادیه (مصطفی تینای تهرانی) - به دلیل نداشتن جواز دارای اعتبار - از این سمت شد،انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است.

انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران برای تعیینهیات مدیره که از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۰ خرداد آغاز شده است، تا ساعت ۱۵ ادامه دارد. سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرده که عصرامروز و با بررسی میزان مشارکت اعضا، درباره تمدید انتخابات اخیر تصمیم خواهد گرفت.

منتشر شده توسط برنا در تاریخ ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ بيست و سوم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: