مدیر دبیرخانه دائمی در گفت و گو با اخبار چاپ خبر داد:
19 آبان، آغاز بخش دوم جشنواره صنعت چاپ


اخبار چاپ: بخش دوم نهمین جشنواره صنعت چاپ از 19 تا 22 آبان ماه در تهران برگزار می شود .زهره مظهری مدیر دبیرخانه دائمی نهمین جشنواره صنعت چاپ با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: بخش مسابقات تخصصی آثار چاپی این جشنواره از بخش های باقیمانده آن است که در تاریخ مذکور برگزار می شود و در دو بخش مسابقه محصول چاپی برتر و واحد چاپی برتر برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

وی از دیگر برنامه های بخش دوم برنامه های نهمین جشنواره صنعت چاپ به برگزاری گردهمایی دانش آموختگان صنعت چاپ اشاره کرد و گفت: این گردهمایی به همت انجمن حمایت از صمعت چاپ برگزار می شود و طی آن از بیژن درویش استاد پیشکسوت صنعت چاپ تقدیر می شود.
مظهری افزود: در بخش دوم این جشنواره همچنین جشن فارغ التحصیلان مرکز علمی کاربردی شماره 5 فرهنگ و هنر به همت همین مرکز برگزار خواهد شد.
به گفته مظهری در این بخش از جشنواره صنعت چاپ نشست ها و کارگاههای تخصصی صنعت چاپ و نمایشگاه تخصصی کتاب در این حوزه نیز برگزار می شود.
مظهری در پایان گفت: درباره مکان برگزاری این بخش از نهمین جشنواره صنعت چاپ در حال رایزنی و انعقاد قرارداد هستیم و به زودی خبر آن را منتشر خواهیم کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ اول مهرکلیدها : مظهری جشنواره بخش دوم


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: