احمدرضا اعتماد مظاهری:
مدیریت مدرن و جوان‌گرایی از برنامه‌های اتحاد 94 است


احمدرضا اعتماد مظاهری، کاندیدای گروه اتحاد 94 در انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران گفت: مدیریت اتحادیه باید مدرن شود و توجه به جوانان در برنامه‌های اصلی این گروه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران استان تهران با اشاره به حضورش در هیات مدیره‌های گذشته این صنف اظهار کرد: اتحادیه صنف چاپخانه‌داران هنوز شرایط سنتی و سنت‌گرایی دارد، بنیادها و اساس فرهنگی ریشه گرفته در اتحادیه با مدیریت مدرن فاصله دارد و به همین دلیل به اهداف از پیش تعیین شده نرسیدیم.

وی افزود: در دوره گذشته مساله منافع شخصی به منافع گروهی پیروز شد که بزرگترین مشکل اتحادیه بود و فردگرایی لطمه بسیاری به این مجموعه زد، با این حال اتفاقات مثبتی نیز در زمینه آموزش که مسئول آن بودم، افتاد. همچنین در زمنیه فنی، مالیات و تامین اجتماعی نیز برنامه‌هایی با استفاده از کارشناسان و مشاوران متخصص از سازمان تامین اجتماعی اجرا شد که هنوز هم به همکاران این صنف مشاوره می‌دهند.

اعتماد مظاهری با بیان اینکه یکی از جنبه‌های مدرن شدن اتحادیه، الکترونیک شدن آن است، گفت: مساله اصلی اتحادیه فرهنگی و شیوه نگرش به مدیریت است که باید این فرهنگ تغییر کند. طبیعتا ابزار لازم برای اتحادیه الکترونیک در تمامی زمینه‌ها باید با آموزش،‌ جایگزینی یا برنامه‌های دیگر انجام شود تا به فضای کارشناسی در اتحادیه منجر شود.

وی ادامه داد: از دیگر جوانب مدرن شدن مدیریت، برنامه‌ای برای جوانان صنعت چاپ با عنوان «نواندیشان صنعت چاپ» است. به همین منظور از جوانانی که در صنعت چاپ فعالند و کسانی که پدرشان چاپخانه‌دار بوده یا از خانواده صنعت چاپ هستند دعوت به همکاری می‌کنیم و با تشکیل کمیسیون‌های مختلف و ارتباط با ارگان‌ها و دستگاه‌ها از سوی این جوانان، بازوی توانمندی برای اتحادیه شکل خواهیم داد.از همین رو، از کسانی که فکر جوان دارند یا جوانی که در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم تا به اتحادیه بیایند.

این مدیر حوزه چاپ با اشاره به دیگر برنامه‌های گروه اتحاد 94 بیان کرد: برنامه‌های بسیاری داریم که با کمک همکاران نقش بزرگی را به اتحادیه محول کنیم. حل مسائل مالیاتی از طریق ارتباط با مسئولان مالیاتی که در حال حاضر نیز در حال گفت‌وگو هستیم تا بخش اعظم تصمیمات مالیاتی را به اتحادیه منتقل کنیم. از سوی دیگر با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت‌هایی در زمینه پژوهشی به انجام برسانیم.

وی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های موجود در این صنف گفت: متاسفانه برخی با هتک حرمت و تهمت‌زنی‌ها، بخشی از انرژی و وقت اتحادیه را می‌گیرند. مشکلات درونی و فردگرایی برخی نیز به این گونه مسائل دامن می‌زند. نمایشگاه کتاب نیز به دلیل ایجاد قدرت سیاسی و مالی، خواسته یا ناخواسته عیله اتحادیه ما مسائلی را شکل می‌دهد.

اعتماد مظاهری در پایان سخنانش با بیان اینکه برای 4 سال آینده برنامه‌ریزی مشخصی داریم، اظهار کرد: باید تیم موفق شود و فرد به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های گروه را اجرا کند؛ به همین دلیل از همکاران برای حضور در انتخابات 20 خرداد ماه دعوت می‌کنم چرا که مشارکت گسترده به این صنف آبرو و اعتبار می‌بخشد. از سوی دیگر اگر چنانچه همکاران شناختی نسبت به من دارند، می‌خواهم به تمام افرادی که به عنوان اتحاد 94 هستند به صورت تیمی رای دهند.

براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، انتخابات اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران 20 خرداد ماه 1394 در محل ساختمان اتحادیه چاپخانه‌داران واقع در میدان فردوسی، خیابان استادنجات‌اللهی (ویلا)، خیابان شهید اسماعیل محمدی، پلاک 46، طبقه همكف (پاركینگ) از ساعت 9:30 تا 15:30 برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۴ هفدهم خردادکلیدها : احمدرضا اعتماد مظاهری اتحاد 94


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: