رونمایی دستگاه جدید اسکرین در پرینت 09


اخبار چاپ:شرکت اسکرین در نمایشگاه پرینت 09 امسال دومین دستگاه قطع بزرگ خود را رونمایی کرد.

به گزارش اخبار چاپ، دستگاه Truepress Jet1600UV-F  یک دستگاه 1.6 در 3 متر تخت است که با Arizona محصول اوسه و Acuity محصول فوجی فیلم رقابت می کند. همچنین جایگزین دستگاه Truepress Jet 2500UV محصول خود شرکت اسکرین است  که دستگاهی با عرض 2.5 متر و چاپ 68 مترمربع در ساعت بوده است.
این چاپگر که توانایی چاپ 13 متر مربع در ساعت را دارد، به سفارش اسکرین و توسط میماکی ساخته می شود و بسیاری از خصوصیاتJFX 1631 میماکی نظیر LED و حق انتخاب برای استفاده از جوهرهای خشک و مایع UV را فراهم می آورد. با این حال این شرکت اعلام کرده که Truepress Jet1600UV-F تکنولوژیهای رنگ و تصویرسازی مختص به خود را دارد که برای افزایش و بهبود کیفیت خروجی کار بسیار مهم است.
برایان فیلر مدیر عامل اسکرین در انگلیس می گوید: "اسکرین با سرعت زیادی وارد بازار چاپگرهای قطع بزرگ می شود و قصد دارد حق انتخاب بیشتری به مشتریان خود بدهد. با این که مهندسی و ساخت خودش را دارد با بهره گیری از تجربیات یک شرکت سازنده ژاپنی (میماکی)، توانسته است چاپگر دیگری را به بازار عرضه کند که تمام مزایای تصویر سازی اسکرین را داراست و نیازهای مشتریان را به سرعت برآورده خواهد کرد."
این دستگاه که 150000 هزار یورو (معادل 125000 پوند) قیمت دارد، از ماه نوامبر وارد بازار اروپا خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۳۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي و يکم شهريورکلیدها : اسکرین 09 print 09


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: