مدیرعامل چاپخانه فن و هنر:
صنعت چاپ با وجود شرایط نامطلوب پیشرفت قابل لمسی داشته است


برای پیشرفت در عرصه صنعت چاپ نیازمند به روز رسانی علمی و فنی و تجهیز ماشین آلات و دستگاه ها هستیم.

سیامک صدیقی مدیرعامل چاپخانه فن و هنر در گفتگو با اخبار چاپ گفت: چاپخانه فن و هنر از سال 1380 شروع به فعالیت کرده است و در زمینه بسته بندی با دستگاه های متعددی مانند دو ورقی چهار رنگ، چهار و نیم ورقی چهار رنگ و... به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد. بنا داریم برای آینده فعالیت های این چاپخانه به تکمیل بخش پس از چاپ اقدام کنیم.
او ضمن انتقاد از قوانین دست و پا گیر در راه پیشرفت و به روز رسانی دستگاه های چاپ تصریح کرد: بازار به دلیل حجم گسترده متقاضی و استعداد بسیار بالایی برای سرمایه گذاری و پیشرفت دارد. برای پیشرفت در عرصه صنعت چاپ نیازمند به روز رسانی علمی و فنی و تجهیز ماشین آلات و دستگاه ها هستیم.
مدیرعامل چاپخانه فن و هنر افزود: برای این به روزرسانی ها شرایط چون اختصاص تسهیلات برای وارد کردن ماشین آلات، از میان برداشتن قوانین دست و پا گیر همچون مالیات بر ارزش افزوده هشت درصدی و همچنین مالیات و عوارض ورود چهار درصد که به جمع هزینه های نهایی ورود ماشین آلات اضافه می شود و تأمین این هزینه ها برای واردکنندگان که اکثرا خود چاپخانه دار هستند، بسیار مشکل است.
سیامک صدیقی در پایان گفت: سالهاست که اتحادیه چاپخانه داران در تلاش است تا با دست اندرکاران وزارت دارایی و... برای تسهیل پرداخت مالیات وارد گفتگو شوند، اما این مذاکرات تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ بيست و سوم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: