مدیر فروش شرکت مرکب فرکوش:
خطوط تولید مرکب های پایه آب در شرکت مرکب فرکوش راه اندازی شد


در قرن حاضر با توجه به حجم بالای مصرف حلال های مضر در صنعت چاپ و بسته بندی ، موضوع محیط زیست و سلامتی انسان مورد توجه بسیاری از کارشناسان و محققان قرار گرفته است.


مهدی سلیمی مدیر فروش شرکت مرکب فرکوش در گفتگو با اخبار چاپ، با اشاره به ظرفیت های تولیدی در داخل کشور در حوزه صنعت چاپ به تشریح فعالیت های این شرکت پرداخته و گفت: تولید مرکب های پایه آب یکی از راهکارهای جدید و نوین جهت حل مشکل محیط زیست در صنعت چاپ می باشد که در آینده نزدیک شاهد استفاده بیشتر این نوع مرکب در صنعت چاپ و جایگزینی به جای مرکب های پایه حلال خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به برنامه های در دست اقدام این شرکت افزود: شرکت فرکوش رنگ پارس با بهره گیری از مدیران و متخصصان برتر صنعت چاپ کشور اقدام به راه اندازی خطوط تولید مرکب های پایه آب با فرمولی منحصر به فرد نموده است که تحولی نوین در این بخش از صنعت ایجاد نموده است که این نوع مرکب ها قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد.
مدیر فروش شرکت مرکب فرکوش در ادامه تصریح کرد: خط مشی مرکب فرکوش تولید مرکب مطابق با علم و فناوری روز و رعایت استانداردهای مرکب در این صنعت رو به رشد می باشد.
از محصولات فعلی این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود :
* مرکب های سری فرستیک جهت چاپ روی سطوح جاذب از جمله کاغذ ، کرافت ، کارتن و...
* مرکب های سری فرلین بر روی سطوح پلی اتیلن و پلی پروپیلن

از جمله خدمات منحصر به فرد این مجموعه :
*تهیه فام رنگ مورد نظر مشتریان در مدت زمان کوتاه با نمونه چاپی یا نمونه مرکب
*تغییرات سیستم های پایه مرکب جهت تطابق با انواع ماشین آلات
*مشاوره حضوری توسط کارشناسان این مجموعه جهت حل مشکلات حین چاپ
*طراحی و تولید مرکب با کاربردهای خاص (پایداری در شرایط آب و هوایی خاص ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، مقاومت به خراش و.....)
وی در پایان به تشریح ویژگی های خاص مرکب های تولیدی این شرکت پرداخته و خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های مرکب های تولیدی این شرکت می توان به کیفیت بالا ، مقرون به صرفه بودن ، در دسترس بودن به دلیل تولید داخلی ،سازگاری با محیط زیست و کاهش آلودگی محیط کار و درنتیجه حفظ سلامتی انسان اشاره کرد.
امیدواریم با یاری خداوند متعال و بهره گیری از نیروی کار متخصص و امکانات نام فرکوش نماد ارزشیابی در عرصه رقابت گردد و بتوانیم با تولید محصولات با کیفیت گامی فراتر از پیش در راه اعتلای صنعت کشور برداریم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ شانزدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: