مدیرعامل شرکت چاپ نقش و نشان:
عدم حمایت دولت ما را برای ادامه سرمایه‌گذاری ناتوان کرده است


تمام برنامه‌ها و هم‌وغم ما برای آینده معطوف کردن توجه دولت و سایر مسئولان به اوضاع رو به وخامت صنعت چاپ است.


حمید حاج نصرالله مدیرعامل شرکت چاپ نقش و نشان در گفتگو با اخبار چاپ با اشاره به فعالیت‌های این چاپخانه از سال 1386 گفت: عمده فعالیت چاپخانه نقش و نشان از سال 1387 و با وارد کردن یک دستگاه ماشین چاپ دو ورقی 4 رنگ شروع شد و همچنین دستگاه دو ورقی تک رنگ را هم وارد کردیم که مربوط به چاپ پنتو یا مرکب‌های ساختگی است که از آن برای طلاکوب و نقره‌کوب استفاده می‌شود. در ادامه ماشین‌آلاتی چون برش، سلفون‌کش چهارکاره اتوماتیک که اولین نمونه در ایران است و پس از بازدید از نمایشگاه دوسلدورف آلمان تهیه شده و می‌توان ابعاد 70*50 را پشتیبانی کند. روند خریداری ماشین‌آلات با تهیه یک دستگاه خط زن و پرفراژ اتوماتیک که احتیاج به هیچ قالبی ندارد و قادر است ساعتی 8000 خط اعم از نازک و ضخیم از کاغذ 90 گرم تا مقوای 400 گرم را پوشش دهد، ادامه یافت.
در کنار واحد چاپ یک واحد کامل لیتوگرافی هم وجود دارد که از قطع ماشین جی تی او تا قطع چهار و نیم ورقی می‌تواند خروجی پلیت داشته باشد.
او در مورد برنامه‌های آتی برای توسعه چاپخانه نقش و نشان گفت: در حال حاضر تمام برنامه‌ها و هم و غم ما برای آینده معطوف کردن توجه دولت و سایر مسئولان به اوضاع رو به وخامت صنعت چاپ است. متأسفانه رویکرد حاکم بر این حوزه رویکردی خدماتی است و روح صنعتی این عرصه به دست فراموشی سپرده شده است. اندک گروه فعال در این صنعت به امید گشایش در مقابل رکود و ورشکستگی همچنان با مقاومت ادامه می‌دهند.
وی در مورد فعالیت‌های آموزشی مجتمع چاپ نقش و نشان هم اشاره کرد و افزود: در این چاپخانه ما برای اشاعه و نشر چاپ برخلاف دیگر چاپخانه‌داران دیوارها را شکسته و اجازه ورود دانشجویان و هنرآموزان صنعت چاپ را به حوزه عملی این صنعت می‌دهیم. آنان با آمدن به چاپخانه آموزش دیده و پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی با حمایت و مشاوره فکری، جهت خدمت هرچه بهتر به صنعت چاپ آماده می‌کنیم.
حمید حاج نصرالله در پایان گفت: چاپخانه نقش و نشان با استفاده از بهترین مواد و ملزومات روز و بهره‌مندی از پرسنلی متخصص در رشته چاپ به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان می‌پردازد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ شانزدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: