مدیرعامل شرکت پارسیان حروف:
سرمایه گذاران حاضر به فعالیت در صنعت چاپ نیستند


با توجه به قرار نگرفتن صنعت چاپ در زیرمجموعه وزارت صنایع، معادن و تجارت ما شاهد عدم همکاری بانک ها و مؤسسات اعتباری در اعطای وام و تسهیلات به واحدهای فعال در صنعت چاپ هستیم.

 
کاملیا خیرخواه مدیرعامل چاپخانه پارسیان حروف در گفتگو با اخبار چاپ، به تولیدات این چاپخانه اشاره کرده و گفت: این مجموعه در زمینه کاتالوگ، فولدر، بروشور و جعبه با کارخانجات مختلفی منجمله دارویی، آرایشی ـ بهداشتی و غذایی همکاری می کند.
او به معرفی دستگاه‌های چاپ موجود در چاپخانه پرداخت و گفت: ما با اضافه کردن یک دستگاه 6 رنگ در سال 1392 با دو دستگاه ماشین چاپ 6 رنگ، دو دستگاه ماشین چاپ 2 رنگ، تک رنگ، برش پلار دیجیتال، سه دستگاه لترپرس و دو جعبه چسبان و یک دستگاه طلاکوب به خدمات به مشتریان می پردازیم.
وی در ادامه به طرح‌های توسعه‌ای چاپخانه اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار نگرفتن صنعت چاپ در زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت ما شاهد عدم همکاری بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در اعطای وام و تسهیلات به واحدهای فعال در صنعت چاپ هستیم.
مدیرعامل چاپخانه پارسیان اضافه کرد: به دلیل عدم وجود سیاست‌های انگیزشی در صنعت چاپ سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این بخش رقبتی نشان نمی‌دهند و به این ترتیب ما هنوز شاهد فعالیت چاپخانه‌هایی با دستگاه‌های قدیمی هستیم. این موضوع قطعا بر کیفیت خدمات چاپ تأثیرگذاری خواهد بود.
کاملیا خیرخواه در پایان به نقش اتحادیه چاپخانه‌داران در کمک و ارائه تسهیلات و جذب سرمایه‌گذار اشاره داشته و خاطرنشان کرد: با توجه به این که در این چند سال چاپخانه‌های زیادی با شرکت در نمایشگاه‌های چاپ با تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا و با خریداری آن‌ها تجهیزات خود را با استانداردهای جهانی منطبق کرده‌اند و دانستن این نکته ضروری است که سلایق مصرف‌کننده در کیفیت بسته‌بندی و چاپ محصولات بالا رفته است. ما فعالان عرصه صنعت چاپ می‌توانیم با کمک مسئولان حتی قادر به رقابت با محصولات کشورهای همجوار از جمله ترکیه، امارات عربی متحده و عربستان باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ پانزدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: