با وجود نگرانی های مسوولان برگزاری رخ داد
حضور گسترده نخبگان چاپ در پرینت 09


اخبار چاپ: با وجود كاهش تعداد بازدیدكنندگان كه پیشایپش انتظار آن می‌رفت، اهالی چاپ از موفقیت نمایشگاه پرینت 09 كه در شیكاگوی آمریكا برگزار شد، سخن می‌گویند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، پیش از برگزاری این نمایشگاه برگزاركنندگان هشدار داده بودند كه " مانند همه نمایشگاه‌ها، ركود اقتصادی بر پرینت 09 هم تاثیر گذاشته است." با این حال بر اساس اطلاعات رسیده، اهالی چاپ از شركت در نمایشگاه پشیمان نشدند چرا كه بر اساس گزارش‌ها با وجود این‌كه تعداد بازدیدكنندگان كم بود ولی درصد بالایی از آن‌ها تصمیم‌گیرندگان كلیدی شركت‌ها و سازمان‌های متبوع خود بودند.
كوین جویس، نایب رئیس فروش و بازاریابی گروه دیجیتالی كداك می‌گوید: نمایشگاه "به ‌طرز قابل توجهی شلوغ " و فروش نیز"از حد انتظارات فراتر" بوده است. جویس هممچنین افزود كه این نمایشگاه به او نشان داده است كه می‌توان نسبت به آینده خوش‌بین‌تر بود.
مسوول روابط عمومی شركت استودیو آر آی پی، یكی از معدود شركت‌های انگلیسی كه در این نمایشگاه شركت كرده بود نیز می‌گوید با  استقبال زیادی از سوی شركت‌های بزرگی كه به دنبال سیستم‌های مدیریت بحران بوده‌اند، مواجه شده است.
مدیر فروش این شركت، اندی همینگز نیز می گوید: "درخواست برای ارائه و معرفی محصولات آن‌قدر زیاد بود كه در آخر یكی از روزها حتی وقتی چراغ‌ها خاموش شدند ما هنوز در حال ارائه محصولات به یكی از مشتریان بودیم ."
تمركز اصلی این نمایشگاه كه بر روی دو موضوع جوهرافشان‌ها و روال‌های كاری بوده است یادآور همین دغدغه‌ها در نمایشگاه دروپا 2008 بوده است.
مدیر روابط عمومی بازاریابی آگفا، لا تویا هاج افزود "جوهرافشان‌ها یكی از موضوعات مهم این نمایشگاه بود و این تصور كه عمر چاپ به سر رسیده ، باطل است."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۳۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي و يکم شهريورکلیدها : 09 print 09 شیکاگو کدام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: