مدیرعامل مؤسسه چاپ و صحافی اعلایی:
برخی می‌گویند رونق با صنعت چاپ خداحافظی کرده است


صنعت چاپ ایارن با شیوه‌های روزآمد و مدرن آموزشی، مدیریتی و تجهیزات نوین آینده درخشان‌تری خواهد داشت.


 
سید ابراهیم اعلایی در گفتگو با اخبار چاپ، با اشاره به اینکه عده‌ای معتقدند رونق با صنعت چاپ خداحافظی کرده است، خاطرنشان کرد: با وجود نوسانات بازار ارز و سیاست‌هایی که بر بازار صنعت چاپ داخل کشور حاکم است، عده‌ای از جوانان تحصیل‌کرده رشته چاپ با به کارگیری شیوه‌های به‌روز مدیریت و با سرمایه‌گذاری‌های کارشناسانه خود روزنه امید را در دل فعالان صنعت چاپ ایران زنده کرده‌اند.
وی با اشاره به طرح‌های جدید و ابداعات نسل جدید اظهار امیدواری کرد: این صنعت در ذات صنعتی خود پتانسیل بالای اشتغال و درآمدزایی را دارد و می‌تواند یکی از چرخ‌های فعال عرصه اقتصادی کشور ما باشد.
مدیر مؤسسه چاپ و صحافی اعلایی با تشریح فعالیت‌های واحد چاپی تحت مدیریتش بیان کرد: در این مؤسسه تمرکز بیشتر به امور صحافی و چاپ دیجیتال و چاپ حرارتی است.
او در ادامه به تشریح برنامه‌های آتی مؤسسه چاپ اعلایی پرداخت و تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی که صورت گرفته است واردات دستگاه‌های به‌روز در زمینه چاپ در دستور کار قرار دارد.
اعلایی در پایان با درخشان خواندن آینده صنعت چاپ در ایران گفت: با ورود نسل جوان و تازه نفس که رشته چاپ را به صورت آکادمیک فراگرفته‌اند می‌توان امیدوار بود صنعت چاپ در داخل کشور باز تعریف درست و متناسبی با دیگر کشورهای پیشگام در این عرصه داشته باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ دوازدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: