مدیر عامل شرکت پیمان نو:
بعد صنعتی چاپ موجب انقلاب در اقتصاد می‌شود


صنعت چاپ با وجود کاستی‌ها در عرصه فنی با تکیه بر نیروهای خلاق و خوش فکر توانسته است یکی از پیشگامان در منطقه باشد.

محمد رضا صاف دل در گفتگو با اخبار چاپ در مورد سابقه فعالیت موسسه پیمان نو گفت: مجتمع چاپی پیمان از سال 1353 تاسیس و در سال 1384در راستای طرح‌های توسعه‌ای گسترش یافت که تاکنون موفق به دریافت عناوین و افتخارات زیادی در عرصه چاپ کشور شده است که شامل نشان خادم قرآن از طرف وزارت طی دو سال پیاپی چاپخانه برگزیده کشوری توسط وزارت ارشاد اسلامی دریافت سیمرغ بلورین آثار برتر چاپ در استان خراسان شمالی در سال 92 است.
مدیر عامل شرکت پیمان نو باتشریح فعالیت‌ها شرکت تعاونی پیمان نو گفت: هم‌اکنون خط تولید چاپخانه ما از لحاظ پیش از چاپ، پس از چاپ و صحافی و بسته‌بندی در استان نمونه است و با دستگاه‌های یک ورقی، دو ورقی، و چهار و نیم ورقی، ماشین 5 رنگ، 4 رنگ، دو رنگ، تک رنگ به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازد. گفتنی است این مجموعه با حضور وزیر محترم صنایع وقت افتتاح شده و آماده خدمات رسانی به مشتریان و مشترکان گردیده است. 
وی در ادامه به تولید بزرگترین طلاکوب در ایران با سایز 100 در 40 اشاره کرد و گفت: صنعت چاپ ایران از لحاظ مسائل فنی و ملزومات مصرفی ضعیف است ولی با خلاقیت و ایده‌های نسل جوان و تحصیلکرده توانسته‌ایم از پیشگامان صنعت چاپ در خاورمیانه باشیم.
صاف دل در پایان با اظهار امیدواری بیان کرد: ما فعالان صنعت چاپ از مسئولان امر خواهان توجه هر چه بیشتر در خصوص فعالیتهای صنعت چاپ و مساعدت و همکاری در جهت پیشبرد برنامه‌هایی با محوریت توسعه در این صنعت هستیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ يازدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: