برات جعفریان:
هزینه ها عامل اساسی عدم توسعه در واحدهای چاپی است


افزایش هزینه های خرید ماشین آلات به روز و مدرن در صنعت چاپ و بخش لیتوگرافی، همچنین با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم شده است، نمی توان به گسترش فعالیتها و تحقق اهداف بلندمدت خوشبین بود. در حقیقت استفاده از ظرفیت های فکری و تخصصی عملاً امکان پذیر نیست.

برات جعفریان، مدیرعامل لیتوگرافی پاسارگاد در گفتگو با اخبار چاپ، بالا بودن هزینه ها و نوسان قیمت ارز را مانع استفاده حداکثری از ظرفیتهای فکری و تخصصی صنعت چاپ دانسته و گفت: افزایش هزینه های خرید ماشین آلات به روز و مدرن در صنعت چاپ و بخش لیتوگرافی، همچنین با توجه به شرایطی که بر بازار حاکم شده است، نمی توان به گسترش فعالیتها و تحقق اهداف بلندمدت خوشبین بود. در حقیقت استفاده از ظرفیت های فکری و تخصصی عملاً امکان پذیر نیست.
او با اشاره به فعالیت های لیتوگرافی پاسارگاد بیان کرد: ما در ارائه خدمات به مشتریان با حداکثر کیفیت و حداقل زمان عمل می کنیم. به طوری که فایلها در سایزهای مختلف و زینکهای مختلف ارائه می شود.
جعفریان در پایان با اشاره به توانمندی های موجود در ساختار سازمانی لیتوگرافی پاسارگاد اظهار داشت: لیتوگرافی پاسارگاد با دارا بودن سه دستگاه پلیت ستر و توان 70 عدد خروجی زینک در ساعت، به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ دهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: