عباس اسماعیلی مدیر روابط عمومی شرکت هودیس پارس:
توسعه و پیشرفت در گرو اعتماد به متخصصان جوان است


مجموعه صنعتی هودیس پارس با تفکرات به روز و ماشین‌آلات پیشرفته موفق شده گامی تازه در عرصه چاپ و نشر کشور بردارد.

عباس اسماعیلی مدیر روابط عمومی شرکت هودیس پارس در گفتگو با اخبار چاپ، ضمن بیان اینکه قصد داریم با وارد کردن ماشین آلات پیشرفته و سیستماتیک کردن امور چاپی و همچنین نوآوری و خلاقیت نیروی کار جوان آموزش دیده خون تازه را در رگهای صنعت چاپ به جریان بیندازیم.
او با اشاره به دریافت نشان ایزو (کیفیت) از مؤسسه آکسفورد اضافه کرد: مجموعه شرکت طرح و چاپ هودیس پارس با تفکراتی به روز و ماشین آلاتی پیشرفته گامی نو در عرصه صنعت چاپ کشور برداشته است. توجه به توسعه و آموزش پرسنل به لحاظ علمی و کارکردی به دور ریختن تفکرات قدیمی ما را روز به روز در جهت رسیدن به استانداردهای بین المللی نزدیک می کند.
وی گفت: در راستای برنامه های توسعه ای مجموعه هودیس پارس خرید ماشین آلات و دستگاه های چاپ از شرکت آلمانی رولند در دستور کار قرار گرفته و طی ماه های آتی آماده ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان خواهیم بود.
مدیر روابط عمومی شرکت هودیس پارس همچنین با اشاره به سیستم یکپارچه مدیریت این چاپخانه گفت: تمامی مراحل تولید از لحظه ثبت سفارشات مواد اولیه تا زمان تحویل محصول به مشتری مکانیزه و با برنامه ریزی کاملا دقیق و رویت پذیر، قابل پیش بینی و ارزیابی است.
این فعال عرصه چاپ در مورد نحوه همکاری با اتحادیه صنف چاپخانه داران اظهار کرد: در اتحادیه افراد بسیار دلسوزی برای صنعت چاپ حضور دارند که کلیه تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار می دهند، اما متأسفانه این تجارب به روز نیست و ما با در اختیار داشتن تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته خواهان اطلاعات به روزتری هستیم که متأسفانه در حال حاضر در این صنف این تفکرات به صورت وسیعی وجود ندارد.
اسماعیلی در پایان گفت: آینده چاپ با مدیریت نوین و نسل جدید تحصیلکرده در زمینه صنعت چاپ بسیار روشن است و امید است با مدیریت صحیح منابع توسط مسئولین قادر به وارد کردن تکنولوژی صنعت چاپ در داخل کشور باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ نهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: