سیاست جدید: سازماندهی فروش محلی
حضور «جی ام جی» در دومین بازار چاپ جهان


اخبار چاپ: شرکت «جی ام جی» تولیدكننده و توسعه‌دهنده راه‌حل‌های تثبیت و مدیریت رنگ های با كیفیت بالا، در ماه سپتامبر شعبه‌ای در ژاپن افتتاح كرده است. جی ام جی ژاپن به مدیریت «كازوتامی آندو»، مسئول سازماندهی توزیع، تامین و پشتیبانی فنی راه‌حل‌های نرم‌افزاری این شركت در آسیا خواهد بود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از آی گرفیكس، جی ام جی ژاپن برای نزدیكی بیشتر با مشتریان و شركای جهانی‌اش درصدد است با تقویت شبكه توزیع محلی پوشش خدماتی خود را افزایش دهد.
پل ویلمز، مدیر عامل شركت جی‌ ام جی در این ارتباط می‌گوید: "بازار ژاپن دومین بازار بزرگ جهانی در حوزه چاپ است. افتتاح یك دفتر جدید در توكیو برنقش برجسته این بازار برای جی ام جی تاكید می‌كند."
وی افزود: "علاوه بر این، حضور گسترده محلی، ارتباط ما را با شركای صنعتی تقویت می‌كند. با وجود شرایط سخت اقتصادی، جی ام جی به سرمایه‌گذاری در بازارهایی كه از نظر استراتژیك مهم هستند، ادامه می‌دهد."
مدیر جی ام جی ژاپن، كازوتامی آندو نیز می‌گوید: "ما شرایط رشد بالقوه‌ای را برای جی ام جی در ژاپن می‌بینیم، چرا كه كیفیت بالای نرم‌افزارهای مدیریت رنگ جی ام جی و راه‌حل‌های كنترل فرایند چاپ این شركت كاملا با تقاضاهای بازار صنایع گرافیكی ژاپن منطبق است."
او می افزاید: "سازمان‌‌دهی جدید فروش محلی، قدم بعدی ما به سوی تقویت جایگاه جی ‌ام جی در بازار خواهد بود ."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۳۰ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي شهريورکلیدها : جی ام جی ژاپن پل ويلمز


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: