«پی ام پی سولوشنز» در یک قدمی ورشکستگی


اخبار چاپ: شركت تخصصی چاپ و تبلیغات پستی «فیلیپ مایرز»، موسوم به «پی ام پی سولوشنز» مراحل اداری اعلام ورشكستگی را آغاز كرد ولی با این حال هنوز به فعالیت‌های تجاری خود ادامه می‌دهد. در پی این بحران مسئولان رسیدگی به امور ورشكستگی این شركت 28 نفر از 80 كارمند این شركت را اخراج کردند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، سه تن از موكلان شركت وكالت زولفو كوپر متخصص در امور دیون و ورشكستگی، هفته گذشته مسئول رسیدگی به امور این شركت كه ارزش آن 10 میلیون پوند برآورد شده است، گردیده‌اند.
بنابر اظهارنظرهای زولفو كوپر، تركیبی از دلایلی نظیر هزینه‌های سنگین و شرایط ناامیدكننده تجاری كه حاصل وضعیت بحرانی اقتصاد است " نقدینگی تجاری این شركت را به تحلیل برده است."
راهام وایلد، یكی از وكلای مسئول رسیدگی به این پرونده می‌گوید: "ما عقیده داریم كه بهترین نتیجه برای طلبكاران در شرایطی حاصل می‌شود كه این شركت را به عنوان یك شركت در حال فعالیت به فروش برسانند و ما امیدواریم با پیش آمدن یك خریدار، شركت در امان بماند. شركت پی ام پی سولوشنز شركتی باثبات در منطقه بوده كه در سی سال گذشته برای بسیاری از مشتریان خدمات چاپ و بازاریابی را با كیفیت بالا فراهم كرده است."
آخرین 
خبرها حاكی از آن است که افراد زیادی برای خرید این شركت اعلام آمادگی كرده‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۸ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم شهريورکلیدها : پي ام پي سولوشنز بحران pmp


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: