با اضافه شدن یک شرکت دیگر صورت گرفت
افزایش حامیان مالی کنفرانس مدیریت بر کیفیت چاپ


اخبار چاپ: شرکت «اکوتابان پارس» واردکننده مواد اولیه صنعت چاپ، به جمع حامیان مالی اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت پیوست.

  مجیدرضا نصرتی مدیر بازرگانی و فروش این شرکت با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: برای پیشبرد هر حرکت علمی ابتدا به ساکن باید حامیانی پیدا شوند و شرکت ما به عنوان واردکننده حرفه ای مرکب و زینک نیز، علاقه مند به مشارکت در برگزاری کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ شد.
وی درباره تاثیرات برگزاری چنین برنامه هایی نظیر این کنفرانس گفت: چنین حرکت هایی بدون شک مفید است؛ مشروط بر اینکه تداوم داشته باشد. قرار گرفتن علم و تجربه در کنار یکدیگر بیشتر می تواند به رشد صنعت چاپ کمک کند. البته تجربه جای خود را دارد اما علمی شدن این صنعت بسیاری از مشکلات چاپخانه داران را حل می کند و به بالا بردن کیفیت کار آنها کمک می کند.
نصرتی درباره تاثیرات این کنفرانس ها بر فعالیت شرکت های واردکننده مواد اولیه نیز گفت: قطعا هر قدر که شناخت فعالان این صنعت بالاتر برود، مشکلات واردکنندگان هم در ارائه خدمات به آنها کمتر می شود. خصوصا درباره مرکب که طیف وسیعی دارد و بالا رفتن سطح شناخت این افراد از کیفیت در این حوزه، سبب می شود که مشتریان ما مشکلات خود را در این زمینه حل کنند.
اولین کنفرانس ملی مدیریت بر کیفیت در چاپ از 13 الی 15 آبان ماه 88 در تهران برگزار می شود.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۲۸ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و هشتم شهريورکلیدها : مدیریت کیفیت چاپ کنفرانس اکوتابان پارس


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: