نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در ایستگاه چهارم


نمایشگاه چهارم برای نخستین‌بار میزبان تجهیزات چاپ سه‌بُعدی می‌شود


چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی بیست و هفتم خردادماه در هتل المپیک برگزار می‌شود و در این دوره از نمایشگاه، برای نخستین‌بار شرکت‌های فعال در چاپ سه‌بُعدی حضور خواهند داشت.
جلال ذکایی، دبیر چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از سوی گروه ترنج و با حمایت معنوی انجمن چاپ دیجیتال از بیست و هفتم تا سی ام خردادماه میزبان علاقه‌مندان به چاپ دیجیتال خواهد بود.

وی توضیح داد: در این دوره از نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی 43 شرکت بین‌المللی در حوزه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی حاضر خواهند بود. از میان این شرکت‌ها می‌توان به «زیراکس»، «پدیدپردازش پایدار»، «نوین تاک» و شرکت «سوپر واید پویش» اشاره کرد.

دبیر چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی با بیان آن‌که عمده شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، شرکت‌‌های واردکننده و تولیدکننده مواد مصرفی و دستگاه‌های چاپ دیجیتال هستند، گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی و تجهیزات مربوط به چاپ دیجیتال و نشر رومیزی برگزار خواهد شد.

زکایی با بیان این‌که چاپخانه‌ها، ناشران، کانون‌های تبلیغاتی و علاقه‌مندان به چاپ دیجیتال و نشر رومیزی مخاطبان اصلی نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه، برای نخستین‌بار تجهیزات چاپ سه‌بُعدی نیز عرضه خواهند شد.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه می‌کوشیم از حضور «نیکولاس هلموت» استاد چاپ دیجیتال آمریکا و مشاور بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی چاپ دیجیتال، در قالب یک سمینار بهره‌مند شویم. در این سمینار از تجارب دکتر هلموت در راستای بهبود صنعت چاپ ایران استفاده خواهیم کرد.

چهارمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از بیست و هفتم تا سی ام خردادماه از ساعت 10 تا 18 در هتل المپیک میزبان علاقه‌مندان به چاپ دیجیتال و نشر رومیزی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ شنبه ۱۷ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ هفدهم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: