به گزارش اخبار چاپ، هاوارد میتمن، ناشر مجله وایرد با اشاره به سهم قابل توجه این انتشارات در رشد فروش، سوددهی و كتابخوانی در حوزه نشر گفت: "این مجله خوانندگان را به دیدار از محتویات آنلاین نیز دعوت میكند كه نتیجه آن 2000000 مراجعه در ماه است و آنجاست كه ما حتی قادریم اطلاعات ارزشمندتری را نیز در اختیار خوانندگان قرار دهیم."
همچنین شلی لازاروس، مدیر عامل شركت جهانی تبلیغاتی اگیلوی و متر (Ogilvy and Mather) نیز كه در این جمع حاضر بود به این مساله اشاره كرد كه "چاپ به ما این اجازه را میدهد كه داستانی را عمیقتر تعریف كنیم و ضمنا این صنعت سهمی اساسی را در بازار تجارت ایفا میكند."
با توجه به این حقیقت كه بعضی از عرضه و تقاضاها به خوبی پیش میروند و بسیاری از بازیكنان اصلی، چاپ را یك ضرورت میبینند و ضمنا به احتمال زیاد ركود جهانی رو به اتمام است، به نظر میرسد زمان مناسبی برای سرمایهگذاری و بهرهگیری از دوران نقاهتی باشد كه همه در انتظار آن بودند. با وجود آنكه تنها روزهای اول نمایشگاه پشت سر گذاشته شده و برای فهرست كردن خدمات مناسب برای سرمایهگذاری هنوز زود است ولی برگزاركنندگان نمایشگاه، از قسمت اعظم چاپگران آمریكایی در خصوص این كه سرمایهگذاری محتمل بعدی آنها در چه زمینهای خواهد بود نظرخواهی كردهاند. ده انتخاب اول در حال حاضر به این شرح است: زیربناهای تكنولوژیهای اطلاعاتی، سیستمهای مدیریت اطلاعات، زیربناهای شبكه به چاپ، چاپ دادههای متغیر، روال كاری موثر، مدیریت رنگ، تولید چند رسانهای، تجهیزات خودكار، مدیریت ارتباط با مشتری و آمادهسازی پیش از چاپ.
با توجه به بازخوردهای بازدیدكنندگان در این نمایشگاه به نظر میرسد این ده مورد تنها انتخاب آمریکایی ها نیست و اهالی چاپ در سایر نقاط دنیا نیز انتخابهای مشابهی خواهند داشت.