اولین فروش KBA در نمایشگاه پرینت 09


KBA شمال آمریكا اعلام كرد اولین دستگاه Rapida 75 خود را در نمایشگاه پرینت 09، به شركت تجاری پارامونت فروخته است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، این معامله كه در اولین روز نمایشگاه مذكور سرگرفت، شركتِ چاپ تجاری پارامونت را در چاپ سریعتر و با كیفیت بهتر یاری خواهد کرد."
یان كامینز، مدیر و رئیس اجرایی شركت پارامونت میگوید: "این دستگاه یكی از تجهیزات زیربنایی این شركت برای برآورده كردن نیازهای در حال تغییر مشتریان خواهد بود."
او در ادامه گفت: "با Rapida 75  ما اكنون آماده ایم تا به مشتریانمان محصولات چاپی موردنیازشان را مطابق با سلیقه شخصی شان ارائه دهیم كه پیش از این نمی توانستیم. این دستگاه به ما امكان می دهد كه زمان چاپ كوتاهتر ولی با كیفیت بیشتری را با 200 نسخه تجربه كنیم كه مقرون به صرفه هم هست."
شایان ذکر است، این دستگاه كه برای نخستین بار در نمایشگاه دروپا 2008 رونمایی شد، دارای دو تا هشت رنگ و یك پوشش دهنده و 30 مشخصه و كاركرد را در یكجا جمع كرده است. همچنین سیستم اسكن مدیریت رنگ آن، شركت پارامونت را قادر می سازد در همه كارهای خود غلظتی با كیفیت عالی داشته باشد چرا كه این دستگاه همه كارها را زیر نظر دارد و سیستمهای كنترلی جوهر آن اتوماتیك است.
بنابر گفته كامینز شركت در صدد است امكانات خود را تجهیز كند و كارآمدتر شود تا بتواند به محض بهتر شدن اوضاع اقتصادی برای كار آماده باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و پنجم شهريورکلیدها : KBA PRINT 09


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: