فتح الله فروغی خبر داد:
همکاری اتحادیه ناشران ایران و آلمان


اخبار چاپ:اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران آذر ماه امسال با همتای آلمانی خود کارگاه آموزشی مشترک برگزار می کند. فتح الله فروغی مدیر کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: امیدواریم در این کارگاه آموزشی بتوانیم به سازمان و تشکیلات اصولی نشر بپردازیم و همچنین به حلقه مفقوده نیازسنجی پیش از تولید کتاب توجه کنیم که متاسفانه تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: هم اکنون درحال مذاکره با اساتید معرفی شده از سوی اتحادیه ناشران و کتابفروشان آلمان هستیم تا بتوانیم این کارگاه آموزشی را هر چه بهتر برگزار کنیم.
وی همچنین از برگزاری نشست مشترک اتحادیه ناشران و کتابفروشان با شرکت گسترش تجارت الکترونیک هایبرد در آبان ماه جاری خبر داد و گفت: این نشست در قالب یک کارگاه آموزشی و با حضور ناشران علاقه مند به این حوزه در محل اتحادیه ناشران و کتابفروشان برگزار می شود.
وی افزود: فروش اینترنتی، پرداخت اینترنتی، جایگاه صنعت نشر در تجارت الکترونیک و ... از جمله سرفصل های مورد بحث در این کارگاههاست.
شرکت گسترش تجارت الکترونیک هایبرد در سال 1379 با هدف ایجاد آمادگی ورود به سیستم های تجارت الکترونیک آغاز به کار کرده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و پنجم شهريورکلیدها : فروغی انحادیه آلمان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: