به زودی مجوز چاپ کتب داستانی در کرمان صادر می شود


مشاور اجرایی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تفویض اختیار صدور مجوز قبل از چاپ، کتب داستانی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش اخبار چاپ ، همایون امیرزاده که در جلسه با مدیران موسسات فرهنگی و هنری استان کرمان سخن می گفت، افزود: وزارتخانه در زمینه تفویض اختیار صدور مجوز کتاب های داستان به هیات نظارت بر نشر کتاب استان کرمان مشکلی ندارد...

بنابراین اداره کل استان با معرفی بررس های صاحب صلاحیت و باحفظ استانداردهای لازم می تواند به زودی این اختیار را در زمینه صدور مجوز کتاب های داستانی هم داشته باشد.امیرزاده افزود: هیات نظارت بر اجرای ضوابط نشر کتاب استان از جمله قدیمی‌ترین هیات های پنچگانه کشور است که سابقه 15سال فعالیت را دارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بین ستاد و سطح در مجموعه ارشاد، فاصله عمیقی وجود دارد، این فاصله همیشه عذاب آور بوده است، تهران محوری یکی از مواردی است که دغدغه هایی را ایجاد کرده است.

وی در عین حال تصریح کرد: بخشی از این اتفاق به نبود استراتژی مشخص در استان ها بر می گردد و بخش دیگر عدم معرفی ظرفیت های پنهان استان ها در حوزه های فرهنگ و هنر است که ناشناخته مانده است. بنابراین لازم است در هر دو زمینه با طراحی راهکارهای هدفمند سعی بر پر کردن این فاصله و برطرف کردن نقاط ضعف نماییم.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: