با همکاری انجمن روتوگراور اروپا و حمایت اتحادیه چاپخانه داران تهران:
اولین سمینار بین‌المللی چاپ روتوگراور در ایران برگزار می‌شود


در سمینار بین المللی چاپ روتوگراور که با حضور ۹ تن ازمیهمانان خارجی و یک نفر از سخنرانان ایرانی برپا می‌شود، به مباحث مربوط به بسته بندی انعطاف پذیر، چاپ روتوگراور و بحث‌های فنی مربوط به آن پرداخته خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ایرنا در سمینار بین المللی چاپ روتوگراور که با حضور ۹ تن ازمیهمانان خارجی و یک نفر از سخنرانان ایرانی برپا می‌شود، به مباحث مربوط به بسته بندی انعطاف پذیر، چاپ روتوگراور و بحث‌های فنی مربوط به آن پرداخته خواهد شد.
به‌دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه چاپ توسط گروه ترنج و به‌منظور ارتقاء سطح دانش دست اندرکاران چاپ روتوگراور ایران، اولین سمینار بین‌المللی چاپ روتوگراور با همکاری انجمن روتوگراور اروپا (ERA) در تاریخ ۸خرداد ۱۳۹۳ (۲۹می۲۰۱۴) در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد
در این سمینار که با حضور ۹ نفر از میهمانان خارجی و یک نفر از سخنرانان ایرانی برپا می‌شود، به مباحث مربوط به بسته بندی انعطاف پذیر، چاپ روتوگراور و بحث‌های فنی مربوط به آن پرداخته خواهد شد.

اسامی سخنرانان وموضوع سخنرانی به شرح زیر است:
رضا نورایی مدیرمسئول ماهنامه بسته‌بندی
وضعیت کلی بازار بسته‌بندی ایران

جیمز سیور رییس انجمن روتوگراور اروپا
گراور و بازار آن در جهان
لارس لیب مدیر فروش خارجی شرکت دات وایلر
تیغه دکتربلید، ابزاری مهم در کیفیت چاپ

اولریش هارت مدیر بازاریابی شرکت وین مولر هوشلر
نوآوری در فرآیند چاپ روتوگراور

آندریاس شلنباک مدیر پشتیبانی فنی شرکت سیگ ورک
سیستم‌های نوین مرکب برای چاپ روتوگراور

یووه دیتمار از شرکت هیمان
سیستم‌های اندازه گیری برای کنترل کیفیت سیلندر‌های روتوگراور

کریستین کارگ مدیر اجرایی شرکت دات وایلر
تولید موفقیت‌آمیز سیلندر روتوگراور

یورگن سیتز مشاور فنی شرکت جی‌ام‌جی
اهمیت نمونه‌گیری در فرآیند چاپ

رودی ویس شیف مدیر بخش تجارت شرکت جانوشکا
نیازهای بازار در پس از چاپ

ظفر آکندیس مدیر فروش شرکت جانوشکا
تکنولوژی و نوآوری در تولید سیلندر

این سمینار با حمایت دفترامور چاپ، اتحادیه چاپخانه داران تهران، مرکزعلمی کاربردی فرهنگ وهنر (واحدشماره۵)، ماهنامه بسته بندی و دبیرخانه دایمی جشنواره صنعت چاپ برگزار خواهد شد.

انجمن اروپایی گراور که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شده است، اکنون یکی از سازمان‌های بین‌المللی و پیشرو در صنعت گراور به شمار می‌آید. این سازمان نهادی غیرانتفاعی است که به حمایت از کاربران فرآیند چاپ گراور می‌پردازد و ماموریتش، ترویج چاپ گراور در اقصی نقاط جهان و کمک به تداوم فعالیت این صنعت است.

این انجمن وظایفی از قبیل نمایندگی بسته‌بندی و چاپ تزئینی گراور اروپا، نمایندگی صنعت روتوگراور در تمام امور سیاستگذاری و قانونگذاری (درحوزه روتوگراور) و نمایندگی اعضا در مسائل اجتماعی و اقتصادی (مربوط به صنعت روتوگراور) را بر عهده دارد. انجمن اروپایی گراور انجمنی برای تبادل اطلاعات و ترویج پیشرفت‌های فنی، برای حمایت از پروژه‌های علمی و ترویج توسعه گراور در بازارهای نوظهور به حساب می‌‌آید.

منتشر شده توسط ایرنا در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۲ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ دوم ارديبهشتکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: