انتصابی جدید در شرکت کداک:
جف کلارک مدیر اجرایی کداک شد


جف کلارک در نخستین اظهار نظر خود اعلام کرده است تور جهانی این شرکت را با جدیت بیشتری دنبال کرده و خبر از برگزاری تورهای جدید و نوآورانه در آینده خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار چاپ، جف کلارک به عنوان مدیر اجرایی جدید شرکت کداک انتخاب شده است. وی که در نخستین اظهار نظر خود از طریق ویدئو کنفرانس با کارکنان کداک گفتگو می‌کرد، از اهتمام خود به منظور ارتقاء سطح ارتباط و تعامل با مشتریان سخن گفت. وی تعامل بیشتر و پاسخگویی به مخاطبان را از جمله برنامه‌های اصلی این شرکت عنوان کرد.

کلارک پیش از این در بخش‌های مختلفی نظیر مدیریت فن آوری، امور مالی شرکت ها و فروش کسب و کار و فعالیت های شناور فعالیت می‌کرده است. وی یکی از سهام داران اصلی شرکت آگوستا کلمبیا است که پیشتر به عنوان شریک مدیریت و از بنیانگذاران آن بوده است.

او مدیر ارشد مالی در شرکت Compaq قبل از ادغام آن با HP بود ، و پس از آن معاون اجرایی مدیریت عامل HP در بخش عملیات جهانی بود.

مدیرعامل کمپانی کداک جیمز Continenza گفت مهارت ، توانمندی و سابقه کاری کلارک او را مردی ایده آل برای این کار ساخته شده است: "ترکیب او از نقاط قوت و تجربه در فن آوری، انتقال ، امور مالی، عملیات، و کسب و کار بین المللی دقیقا همان چیزی است که کمپانی کداک در این بخش نیاز دارد.


منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۲۴ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و چهارم اسفندکلیدها : جف کلارک کداک


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: