حاجی آخوندیان:
مشکلی برای تأمین کاغذ پایان سال وجود ندارد


انبارهای کاغذفروشان می‌تواند امنیت بازار کاغذ در روزهای پایانی سال را تضمین کرده و سفارش‌دهندگان نباید نگران بروز مشکل باشند. اطمینان دارم که کاغذهای موجود در بازار کاغذ کافی است.

منصور حاجی‌آخوندیان، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوای تهران با اشاره به وضعیت فعلی بازار کاغذ گفت: اکنون بازار کاغذ مسیر عادی خود را طی می‌کند و مشکلی وجود ندارد، در چند روز گذشته قیمت کاغذ گلاسه مقداری افزایش یافته است که با توجه به کاهش چند ماهه قیمت آن و تقاضای شب عید طبیعی به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با ثبات قیمت ارز ، کاغذ به مقدار کافی در بازار موجود است و هیچ نگرانی برای تقاضای روزهای پایانی سال وجود ندارد.

رییس اتحادیه کاغذ و مقوای تهران با اشاره به عوامل تاثیرگذار در قیمت کاغذ گفت: عوامل زیادی در تغییر قیمت کاغذ نقش دارند که نوسانات اقتصادی و عدم ثبات قیمت ارز از مهم‌ترین آن‌‌ها محسوب می‌شود.

حاجی آخوندیان در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره بازار شب عید گفت: امسال بازار فروش کاغذ با سال‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد و پویایی و نشاط سال‌های گذشته دیده نمی‌شود، البته این موضوع تنها مربوط به کاغذ نمی‌شود و در سایر حوزه‌ها نیز به همین صورت است./

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۱۹ اسفند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: