«آر جی پروداكشن آ/ اس» افتتاح شد
ادغام دو شرکت تولید کننده صنایع تبدیلی


اخبار چاپ: «گرهارد اینترنشنال»، یكی از تولیدكنندگان دستگاه‌های تبدیلی دوار و «آر آر روتاری»، یكی از تولیدكنندگان قالب‌های سخت این حوزه، پایگاه‌های اروپایی خود را برای تولید مشترک ادغام كردند.بر این اساس، آرآرروتاری تولیدات خود را در هلند و دانمارك متوقف خواهد كرد و محصولات با عنوان «آر جی پروداكشن آ/ اس» به فروش خواهد رسید.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از لیبلز اند لیبلینگ، در پی این اقدام تولیدات قالب سخت دوار گرهارد به سایت آرآر روتاری در دانمارك انتقال یافته است و قسمت اعظم كارمندان این شركت نیز در این سایت موسوم به هرلو مشغول به كار خواهند شد. دفاتر مركزی گرهارد نیز به هرلو منتقل شده است ولی باقی دفاتر آن در سراسر جهان به جای‌خواهند ماند.به گفته یکی از مدیران «گرهارد اینترنشنال»، این دو شركت واحدهای فروش خود را به صورت جداگانه حفظ خواهند كرد.
كلاوس دمبرگ، مدیر عامل گروه گرهارد اینترنشنال می‌گوید: "برای ما این اقدام خیز بزرگی برای دست یافتن به بخش‌های جدیدی از بازار بود، چون ما اكنون می‌توانیم انواع متفاوتی از قالب‌های انعطاف‌پذیر و قالب‌های سخت دوار را ارائه دهیم كه نه تنها برای چاپ رولی كم‌عرض مورد استفاده قرار می‌گیرد بلكه در صنایع اتوموبیل، الكترونیك، دارویی و صنایع بسته‌بندی كوچك نیز به كار می‌آید. این ادغام به ما كمك می‌كند بر روی راه‌حل‌هایی برای ارائه قالب‌های سخت با كیفیت بالا به مشتریان خود تمركز كنیم ." 
اُل ریدال، مدیر عامل آر آر روتاری نیز می‌گوید: "این شركت مشترك‌المنافع شاخص‌های اقتصادی لازم را با تولید در كارخانه مشترك تضمین می‌كند و ما را قادر می‌سازد علاوه بر مشتریان خودمان برای مشتریان گرهارد هم ابزارمقرون به صرفه تولید كنیم ."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۳ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و سوم شهريورکلیدها : آر جي پروداكشن گرهارد اینترنشنال آر آر روتاري


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: