در دفتر امور چاپ
دومین نشست کارگروه قوانین و مقررات برگزار شد


ادامه فعالیت کارگروه های تخصصی صنعت چاپ در دستور کار دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و در روزهای گذشته جلسات متعددی از این کارگروه برگزار شده اند.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری فارس، دومین نشست کارگروه قوانین و مقررات بر اساس برنامه در تاریخ 13 اسفند ماه در دفتر چاپ و نشر برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارایه گزارش کمیته‌های سه‌گانه، شرایط تاسیس در دو بخش خاص و عمومی واحدهای چاپی مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد کمیته‌های مرتبط نظرات ارایه شده اعضا را بنا به اولویت جمع‌بندی کنند و در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.
در این نشست محمودرضا برازش مدیرکل دفتر چاپ و نشر، علی نیکوسخن رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران، جهانگیر رضایی رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان قم، رحمان باغبان‌نژاد نماینده اتحادیه چاپ استان خراسان رضوی، مریم خواجوی نماینده اداره کل حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بهروان کارشناس مسئول حوزه چاپ استان البرز و نیز مدیران و کارشناسان اداره کل چاپ و نشر حضور داشتند.
نخستین جلسه اداره کل چاپ و نشر در راستای بهره‌گیری از تخصص اصحاب صنعت چاپ و نشر در راستای رفع موانع و مشکلات و دغدغه های این صنعت در تاریخ 29 بهمن ماه تشکیل شد. در نخستین نشست کارگروه قوانین و مقررات بر تشکیل سه کمیته جهت بررسی مشکلات در حوزه قوانین تاکید شد.

منتشر شده توسط خبرگزاری فارس در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۱۸ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ هجدهم اسفندکلیدها : دفتر امور چاپ کارگروه های تخصصی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: