اعتمادمظاهری:
دوره‌ آموزشی «مهارتهای مدیریت» در اتحادیه چاپخانه‌داران برگزار می‌شود


مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی «مدیریت مهارت» برای چاپخانه‌های کوچک و متوسط خبر داد و افزود:‌ نخستین شماره از ماهنامه «رسانه چاپ» به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمدرضا اعتماد مظاهری مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران از انتشار ماهنامه خبری ـ تحلیلی «رسانه چاپ» خبر داد و گفت:‌ این ماهنامه در حوزه صنعت چاپ با رویکرد فرابخشی به انعکاس مطالب و موارد مرتبط با صنعت چاپ می‌پردازد.
وی با بیان این مطلب که نخستین شماره این ماهنامه هفته نخست اسفندماه منتشر می‌شود،‌ گفت:‌ از آن جا که مسائل اقتصادی برای نشریات مختلف مهم است،‌اخبار قابل توجهی از صنعت چاپ در رسانه‌های مکتوب منعکس نمی‌شوند،‌ بنابراین ما تصمیم گرفتیم از طریق اتحادیه و تعاونی چاپخانه‌داران که وابستگی اقتصادی به مجموعه‌های مختلف ندارد‌، اقدام به انتشار ماهنامه‌ای خبری و تحلیلی کنیم.
اعتماد مظاهری ادامه داد: مقدمات انتشار این ماهنامه حدود 4 ماه پیش آغاز و مجوزهای لازم برای انتشار آن اخذ شد، هم‌اکنون نیز مراحل پایانی ویراستاری را سپری می‌کند و تا پایان هفته منتشر خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که ایبن نشریه روی دکه مطبوعات نخواهد رفت‌، گفت: این ماهنامه به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور در میان مجموعه‌های چاپ و مرتبط با چاپ توزیع خواهد شد.
معاون آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران هم‌چنین از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های مدیریتی برای مدیران چاپخانه‌های کوچک و متوسط خبر داد و گفت:‌ این دوره‌ها توسط کمیسیون آموزش اتحادیه برگزار می‌شود و هم‌اکنون برنامه‌ درسی آن در خال طراحی است تا دوره‌ها توسط 3 استاد متخصص صنعت چاپ برگزار شود.
وی ادامه داد:‌چاپخانه‌های کوچک و متوسط با مشکلات عدیده‌ای روبرور هستند که به دلایل اقتصادی توانایی استخدام حسابدار مستقل،‌ و مدیر اداری، مدیریت منابع انسانی و ... را ندارد،‌ در این دوره‌ها در حقیقت مدیریت مالی،‌ مدیریت پرسنل‌، مدیریت منابع و مدیریت خرید مواد مصرفی اولیه را آموزش می‌دهند.

منتشر شده توسط خبرگزاری تسنیم در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۵ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ پنجم اسفندکلیدها : رسانه چاپ تعاونی چاپخانه داران دوره های آموزشی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: