توسط شرکت تولیدی و شیمیایی ایران شرکا برگزار شد:
سمینار چاپ و مرکب


این سمینار برای نخستین بار در کشور برگزار شد. سمیناری که با رویکردی علمی نسبت به مسئله مرکب ـ از جمله مواد اولیه استراتژیک در زمینه چاپ ـ پرداخته شده و به اهمیت این ماده مصرفی توجه ویژه‌ای صورت گرفت.


به گزارش اخبار چاپ، روز شنبه 5/11/1392 تالار اجتماعات هتل المپیک تهران میزبان بیش از 100 تن از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور بود. در این روز سمیناری تحت عنوان «مرکب و چاپ» به همت شرکت ایران شرکا برپا شده بود.
در این مراسم بیش از یکصد نفر از فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور حضور یافته بودند. گفتنی است این سمینار برای نخستین بار در کشور برگزار شد. سمیناری که با رویکردی علمی نسبت به مسئله مرکب ـ از جمله مواد اولیه استراتژیک در زمینه چاپ ـ پرداخته شده و به اهمیت این ماده مصرفی توجه ویژه‌ای صورت گرفت.
در سمینار مذکور آقایان حسین محمدلو مؤسس و رئیس هیات مدیره شرکت ایران شرکا، سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، داود شایسته خصلت کارشناس و پیشکسوت صنعت چاپ، بیژن درویش مدرس چاپ و علی محمدلو عضو هیات مدیره شرکت ایران شرکا به ایراد سخنرانی پرداختند.
علی محمدلو در گفتگو با اخبار چاپ به تشریح برنامه‌ها و موضوع سخنرانی‌های انجام شده در این سمینار پرداخته و اظهار داشت: از آنجا که متأسفانه در ایران رویکرد علمی قابل توجهی درخصوص مسئله مرکب و ارتباط آن با ارائه محصولات چاپی استاندارد وجود ندارد، برگزاری این‌گونه سمینارها ضرورتی انکارناپذیر محسوب می‌شود.
محمدلو در ادامه تجربیات حاصل از این سمینار را مثبت ارزیابی کرده و افزود: این سمینار با این ابعاد برای نخستین بار در کشور برگزار شد و به عنوان اولین تجربه در این حوزه به نظر می‌رسد که تجربیات ارزنده‌ای از آن حاصل شد. از این رو، بنا داریم تا این سمینارها را به صورت سالیانه برگزار کرده و در سال‌های آتی از مجموعه تجربیات نهایت بهره‌برداری و استفاده را داشته باشیم. 
عضو هیات مدیره شرکت ایران شرکا در پایان از راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه شرکت ایران شرکا در آینده نزدیک خبر داده و تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شرکت ایران شرکا از مدت‌ها پیش در نظر داشته است که واحد تحقیق و توسعه قدرتمند و اثربخشی را دایر کند. مقدمات این امر مهیا شده و بنا داریم تا در فروردین ماه سال 1393 این واحد را افتتاح نماییم. امیدواریم که این واحد بتواند بخش قابل توجهی از مشکلات موجود را مرتفع کرده و زمینه‌های لازم به منظور رشد و پیشرفت همه‌جانبه صنعت چاپ را، به ویژه در خصوص مسائل مرتبط با مرکب فراهم آورد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۷ بهمن
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ هفتم بهمنکلیدها : سمینار مرکب و چاپ حسین محمدلو علی محمدلو


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: