تمرکز KBA بر بازار جهانی


اخبار چاپ: پس از امضای قرارداد جدید همكاری بین KBA و سازنده هندی دستگاه‌های چاپ (TPH) ، این دو شركت در نمایشگاه چاپ IFRA در شهر وین اتریش با هم یك غرفه مشترك خواهند داشت.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، در حالی‌كه TPH فروش و پخش دستگاه‌های چاپ رولی KBA را در شبه‌قاره هند به عهده خواهد گرفت، KBA بازاریابی و پشتیبانی دستگاه‌های تك عرض TPH را موسوم به اورینت در بقیه دنیا به عهده خواهد داشت.
KBA 
به همراه TPH و گروه Beil یك پلیت مكانیزه از سیستم های لجستیكی را برای دستگاه‌ چاپ بدون آب Cortina و دستگاه‌های سنتی Commander CT پرده‌برداری كرده ‌اند.
در این توافق‌نامه همچنین KBA با CTP كه خدمات پیش از چاپ ارائه می‌دهد در ارتباط قرار می‌گیرد و برای كاربران Cortina مدول‌های اتوماسیون دیگری به هدف تقویت تولید و بهره‌وری مالی در تولید روزنامه فراهم می‌آورد.
بنابر گفته‌های KBA نیاز به انعطاف بیشتر برای غلبه بر چالش‌های آینده، حضور مراكز رسانه‌ای بیشتر و قرادادهای چاپ در نقاط مختلف جهان را طلب می‌كند تا انتخاب خطوط چاپ فشرده و مكانیزه امكان‌پذیر باشد.
سیزدهمین و بزرگترین دستگاه چاپ Cortina محصول KBA با ظرفیت 160000 كپی در هر ساعت به زودی در روزنامه فرانسوی فیگارو (با چاپ روزانه 480000 نسخه)، راه‌اندازی می‌شود ولی KBA می افزاید در حالی‌كه بازار بر روی دستگاه‌های چاپ فشرده و تركیبی تمركز دارد این شركت سعی می‌كند پیشرفت‌هایی را در دستگاه‌ها و تكنولوژی‌های چاپ سنتی خود نیز دنبال كند.
در این زمینه می‌توان به سفارش شركت چاپ ترك موسوم به سینر برای نصب پنج دستگاه Commander 4/1 و سفارش یك دستگاه چاپ Continent توسط شركت چاپ و نشر متحد (UPP) ، در ابوظبی اشاره كرد. همچنین KBA سفارشات متعددی از هند برای دستگاه‌ها چاپ Prisma 4/1 دریافت كرده است و قرار است برای چاپگران روزنامه در آلمان نیز چند دستگاه Colora و Commander    نصب كند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۲۲ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و دوم شهريورکلیدها : KBA TPH


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: