در چاپخانه 128 برگزار شد
آخرین جلسه کارگاهی دوره آموزش اپراتوری ماشین‌های چاپ sm74


دوره آموزش اپراتوری ماشین های چاپ sm74 که چندی پیش و با هدف ارتقاء سطح کیفی اپراتورهای ماشین چاپ sm74 توسط اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و با همکاری بخش آموزش مؤسسه بازدید آغاز شده بود، سرانجام پس از طی مراحل تئوری و کارگاهی روز گذشته به پایان رسید.

به گزارش اخبار چاپ، آخرین جلسه کارگاهی و عملی دوره آموزش اپراتوری ماشین‌های چاپ sm74 روز گذشته (یکشنبه 29/10/1392) از ساعت 8 تا 16 در محل چاپخانه 128 تهران برگزار شد.

دوره مذکور که چندی پیش و با هدف ارتقاء سطح کیفی اپراتورهای ماشین چاپ sm74 توسط اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و با همکاری بخش آموزش مؤسسه بازدید آغاز شده بود، سرانجام پس از طی مراحل تئوری و کارگاهی روز گذشته به پایان رسید.

تنها کسانی امکان حضور در این دوره را پیدا کرده بودند که حداقل 3 سال سابقه فعالیت به عنوان اپراتور ماشین‌های چاپ را در کارنامه خود داشتند. در این دوره که با استقبال مناسبی از سوی چاپخانه‌ها روبرو شد، 15 دانش‌پذیر با تجربه حضور یافتند.

تدریس در دوره آموزش اپراتوری ماشین‌های چاپ sm74 توسط حمیدرضا وحید یگانه صورت گرفت. وی که سابقه طولانی فعالیت در صنعت چاپ کشور را در کارنامه دارد، مدت زمانی نیز به عنوان کارشناس آموزش نمایندگی شرکت هایدلبرگ در ایران فعالیت می‌کرد.

به گفته دانش‌پذیران، در این دوره موضوعات و مسائلی مطرح شد که مدت‌های طولانی به عنوان بخشی از معضلات اصلی آن‌ها در ارائه محصولات باکیفیت محسوب می‌شد. دانش‌پذیران این دوره، نحوه برگزاری کلاس‌ها ـ تئوری و عملی ـ را در حد استانداردهای مطلوب عنوان کرده و از حضور در دوره آموزش اپراتوری ماشین‌های چاپ sm74 بسیار رضایت داشتند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۳۰ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: