نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران
سالن اتریش بدون حضور اتریش برپا می شود


به دلیل کمبود فضای نمایشگاه، سالن 37 معروف به سالن اتریش محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هم به فضای بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران افزوده شد.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری مهر، تا تاریخ 17 آذر حضور 490 شرکت داخلی و خارجی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران قطعی و همه فضای در نظر گرفته شده رزرو شده بود اما به دلیل استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی، سالن 37 هم به این فضا افزوده شد.
در این سالن که به سالن اتریش معروف است و برخلاف نامش چندان فضای نمایشگاهی مناسبی ندارد، بیش از 10 شرکت دیگر داخلی جای داده شده‌اند و به این ترتیب حضور بالغ بر 500 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه امسال چاپ و بسته‌بندی قطعی شده است.
این شرکت‌ها در سالن‌های 31 آ و 31 ب، 35، 37، 38، 38 آ، 40، 40 آ، 41، 41 ب، 44 آ، 44 ب، و در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع از فضای کلی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران جانمایی شده‌اند.
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ساعت 10:30 پنجشنبه 28 آذر و طی مراسمی با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز اعضای کمیسیون‌‌های اقتصادی و فرهنگی مجلس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا یک دی‌ماه دایر است.

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۲۶ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و ششم آذرکلیدها : نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران بیستمین دوره


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: