در PTEC رخ داد
سمینار آموزش مرکب‌های چاپ فلکسو و گراور


در سمینار آموزشی و اطلاع رسانی مرکب های چاپ فلکسو و گراور که در تالار اجتماعات PTEC برگزار شده بود دکتر شیرماخ رئیس بخش مرکب‌های فلکسو و گراور شرکت J+S، محمدشاپور اسفرجانی مدیرعامل شرکت ایران روتاتیو، علیرضا ظریف و سیامک دری به ایراد بیاناتی درخصوص این مسئله تخصصی و فنی پرداختند.

به گزارش اخبار چاپ، سمینار آموزشی و اطلاع‌رسانی مرکب‌های چاپ فلکسو و گراور در ساختمان آموزش شرکت ایران روتاتیو، نمایندگی کمپانی هایدلبرگ در ایران، به تاریخ چهارشنبه 20/9/1392 برگزار شد.
براساس این گزارش در این سمینار، که در تالار اجتماعات PTEC برگزار شده بود دکتر شیرماخ رئیس بخش مرکب‌های فلکسو و گراور شرکت J+S، محمدشاپور اسفرجانی مدیرعامل شرکت ایران روتاتیو، علیرضا ظریف و سیامک دری به ایراد بیاناتی درخصوص این مسئله تخصصی و فنی پرداختند.
در ابتدای سمینار دکتر شیرماخ به بازگویی برخی از ایرادات ماشین‌آلات چاپ فلکسو و گراور در مورد مرکب پرداخت. در ادامه این سمینار علمی آقایان علیرضا ظریف و سیامک دری در بخش عیب‌یابی و رفع خطای کار با مرکب در چاپ فلکسو و گراور از طریق راهنمای فنی کمپانی J+S به ایراد سخنان و پاسخ به پرسش‌های فعالان این حوزه پرداختند.
در پایان سمینار نیز محمدشاپور اسفرجانی نکاتی را در خصوص ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های مدرن و روزآمد چاپ فلکسو و گراور متذکر شده و خبر دریافت نمایندگی‌هایی توسط کمپانی هایدلبرگ را به حاضران اعلام کرد.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۵ آذر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و پنجم آذرکلیدها : ایران روتاتیو هایدلبرگ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: