فتح الله فروغی خبر داد:
31 شهریور،آغاز کلاس های آموزشی اتحادیه ناشران


اخبار چاپ: دوره های شانزدهم، هفدهم و هجدهم کلاس های آموزشی صنعت نشر از 31 شهریور تا 15 اسفند ماه در اتحادیه ناشران برگزار می شود.

فتح الله فروغی مدیر کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان با اعلام این مطلب به اخبار چاپ گفت: در سال جاری سه دوره آموزشی سطح یک این کلاس ها در قالب دوره های 64 ساعته برگزار می شود.
مدیر انتشارات شورا درباره سرفصل های دروس این کلاس ها نیز گفت: پیشینه نشر، اقتصاد نشر، «روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبلیغات»، «اهداف، مدیریت و برنامه ریزی»، تولید فرهنگی، تولید چاپی، قوانین و مقررات نشر، تولید کتاب الکترونیکی و فروش اینترنتی، سرفصل های این دوره های آموزشی را تشکیل می دهد.
وی افزود: فرید مرادی، زهره حسین زادگان، مهدی ناصری، خدایار صادقی، فرید بوترابی، سید رضا یکرنگیان، جلال همایی و محمدرضا بنی صدر به ترتیب در سرفصل های پیشینه نشر، روابط عمومی و اطلاع رسانی، اهداف، مدیریت و برنامه ریزی نشر، تولید چاپی، فروش اینترنتی، تولید فنی کتاب، اهمیت و ضرورت قراردادها و قوانین و مقررات نشر تدریس خواهند کرد.
فروغی گفت: شرکت کنندکان در این دوره ها در کنار کلاس های آموزشی در یک روز از یک دفتر انتشاراتی و یک چاپخانه بازدید به عمل می آورند تا مراحل آموزش داده شده در کلاس ها را از نزدیک مشاهده کنند و با مراحل چاپ و انتشار یک کتاب آشنا شوند.
وی مخاطبان این دوره های آموزشی را علاقه مندان به صنعت نشر و کارکنان شاغل در بدنه این صنعت دانست و گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند از طریق شماره تلفن 77537722 با اتحادیه ناشران تماس بگیرند و برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کنند.
دوره های شانزدهم، هفدهم و هجدهم  کلاس های آموزشی صنعت نشر در محل اتحادیه ناشران و کتابفروشان واقع در خیابان انقلاب، پیچ شمیران، کوی شهید محسن عباسی، کوچه شریف تشکیل می شود.
گفتگوی تفصیلی اخبار چاپ با فتح الله فروغی به زودی منتشر می شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۲۰ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست شهريورکلیدها : فروغی اتحادیه آموزش


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: