ثانیه شماری برای آغاز نمایشگاه بزرگ
حضور «دیناگرام» با دو محصول جدید در پرینت 09


اخبار چاپ:شركت دایناگرام، تولیدكننده نرم‌افزارهای فرم‌بندی چاپ، دو محصول جدید را هفته آینده در نمایشگاه پرینت 09 به بازار معرفی می کند.دو نرم‌افزار جدید این شركت كانادایی، نرم‌افزار DynaStrip 6.0 و ماژول اتوماسیون برای inpO2 است كه گفته می‌شود به چاپگرها امكان می‌دهد آسان‌تر فرم‌بندی‌های خود را انجام دهند.

به گزارش اخبار چاپ، بسته نرم‌افزاری DynaStrip 6.0 پنجاه مشخصه و به‌روزرسانی جدید دارد كه شامل یك راهنمای پیشرفته از سایت و یك مشخصه آغاز به كار مجدد اتوماتیك است. علاوه بر این، روش‌های كاری در این نرم‌افزار بازبینی شده تا انعطاف بیشتری را برای كارهای گروهی كه در آن‌ها كار به نوبت انجام می‌شود، به دست دهد.
ماژول اتوماسیون inpO2 قادر است چند عملیات پشت سر هم را كه برای به دست دادن انواع متفاوتی از كارها طراحی شده است، اداره نماید.
آنیك گَریه‌پی، مدیر بازاریابی دایناگرام می‌گوید با این‌كه شركت عقیده داشت كه تعداد حاضران در این نمایشگاه امسال اندكی كمتر از معمول خواهد بود ولی او اعتقاد دارد كه این بازدیدكنندگان تصمیم‌گیرندگان اصلی خواهند بود: "یافتن بهترین راه حل‌های فرم‌بندی موثرترین و كم‌هزینه‌ترین راه برای كاهش هزینه‌ها با كاهش زمان برگشت كار است. دایناگرام راه‌حل‌های  قابل انعطافی را برای همه انواع پرینترها ارائه می‌دهد."
نمایشگاه پرینت 09 قرار است از یازدهم تا شانزدهم دسامبر در شیكاگو  برگزار شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۲۰ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست شهريورکلیدها : inpO2 DynaStrip 6 0 دیناگرام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: